240Råner Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Er det noen her som veit om noen små og bra aktive bassere til bil, for er en kollega på jobben som trenger en basser til Smart Roadsteren sin, å der er det rimelig dårlig med plass. Noen forslag til en god aktiv basser ? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Veldig Off topic,men hvorfor i all verden kaller du det "basser" og "bassere"? er jo ikke noe som heter det... Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Veldig Off topic,men hvorfor i all verden kaller du det "basser" og "bassere"? er jo ikke noe som heter det... er det mulig?? sjekk bilsterospesialisten f.eks! de har endel i forskjellige prisklasser. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Veldig Off topic,men hvorfor i all verden kaller du det "basser" og "bassere"? er jo ikke noe som heter det... Gadd ikke å skrive "et lite basselement i kasse med innebygd forsterker" da ikke sant, for de som veit noe her inne skjønner hva jeg mener og det er de jeg vi ha tips fra, så ikke kom her og kom her. Har du noe for nuftig å komme med så kom med det, men har du ikke så la vær. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 er det mulig?? sjekk bilsterospesialisten f.eks! de har endel i forskjellige prisklasser. Takk for tipset, vi fant en ideel kasse i dag, var å prøvde den lille 6X9 kassa til pioneer og den passer perfekt bak sete på Smart roadsteren, skulle nesten tro den var laga for å sitte der :P Så regner med at han går for den. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Pioneer har jo en liten aktiv sak, men aner ikke hvor bra den er Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Gadd ikke å skrive "et lite basselement i kasse med innebygd forsterker" da ikke sant, for de som veit noe her inne skjønner hva jeg mener og det er de jeg vi ha tips fra, så ikke kom her og kom her. Har du noe for nuftig å komme med så kom med det, men har du ikke så la vær. Er vel lov å si hva man vil her? Høres bare så rart ut.Dessuten trenger du ikke å si "et lite basselement i kasse med innebygd forsterker",for folk flest kaller det vel aktiv sub.. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Får jo elementer som spiller veldig bra i små kasser,så kan kansje være like greit å ikke gå for aktiv sub? Med mindre kompisen din MÅ ha det da :P Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Er det noen her som veit om noen små og bra aktive bassere til bil, for er en kollega på jobben som trenger en basser til Smart Roadsteren sin, å der er det rimelig dårlig med plass. Noen forslag til en god aktiv basser ? Hvor mye $$ vil han bruke? - Pioneer TS-WX20LPA til 4000,- veil. - Pioneer TS-WX206A til 3000,- veil. Dette er den enste av disse jeg har linket til som jeg har hørt, og den spiller utrolig høyt og pent tatt i betraktning at det er en 8" aktiv en. - Pioneer TS-WX22A til 2500,- veil. Denne er utrolig liten fysisk. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Får jo elementer som spiller veldig bra i små kasser,så kan kansje være like greit å ikke gå for aktiv sub? Med mindre kompisen din MÅ ha det da :P Han er rimelig rå på det der med bilstereo så, det står ikke på kunnskapene. Å han sa han ville ha en aktiv sub, så da er det det jeg lette etter, men nå har vi funnet ett alternativ som passer rett inn i bilen hans Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvor mye $$ vil han bruke? - Pioneer TS-WX20LPA til 4000,- veil. - Pioneer TS-WX206A til 3000,- veil. Dette er den enste av disse jeg har linket til som jeg har hørt, og den spiller utrolig høyt og pent tatt i betraktning at det er en 8" aktiv en. - Pioneer TS-WX22A til 2500,- veil. Denne er utrolig liten fysisk. hehe... For å si det sånn så er i allefall de to første alternativene totalt utelukket med mindre man vil ta opp halvparten av all passasjer plassen, for i smarten så er det ikke akkurat mye plass til overs til en sub. Det siste alternativet har vi vært å titta på men den var litt for høy, så den dytta borti stolryggen. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg