Pacman Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 I bilen min er setene mine skitne (syns nå jeg) og har tenkt å få renset/vasket dem. I den forbindelse lurer jeg på: - Skal jeg leie meg tepperensmaskin? - Kjøpe interiørrens produkter, gnikke på også tørke av? - Isåfall, hvordan fremgangsmåte er den mest effektive? Har dere noen produkter, erfaringer, evt fremgangsmåter dere vil dele? Fyr løs! :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 jeg har kjøpt maskin selv,,,, og angrer ikke. Finnes jo i alle varianter og priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 jeg har kjøpt maskin selv,,,, og angrer ikke. Finnes jo i alle varianter og priser. Hvor i landet bor du a? :P hehe Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 hehe ska du rense ja.. Trøndelagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ah søren, tenkte jeg skulle snike til meg en titt på maskina di! men siden jeg bor i oslo blir det jo litt langt :P Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 joa det blir da et stykke det,, men er sikkert ikke den enesten i norge med maskin hehe... Du får kjøpe deg en, genialt og ha til huset også.. sa det til samboeren min i alle, fall funka d. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 joa det blir da et stykke det,, men er sikkert ikke den enesten i norge med maskin hehe... Du får kjøpe deg en, genialt og ha til huset også.. sa det til samboeren min i alle, fall funka d. Hehe, her i gården er det jeg som styrer pengesekken ;) hehe.. får ut å snuse litt på slike maskiner. Hu er jo et rengjøringsfantom inne i huset, så mulig ho blir keen på slik maskin, men nok OT nå.. vi trenger tips :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johkalla Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 jeg har kjøpt maskin selv,,,, og angrer ikke. Finnes jo i alle varianter og priser. hvor kan man få kjøp disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Skulle ha renset/vasket setene i den nye bilen min også. Er beige delskinn seter, men er bare stoffet som må vaskes. Er det best å leie seg en tepperenser, eller bør jeg bare prøve med noe bilpleie-produkter som er beregnet på setevask først? Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg har brukt Meguiars Interior & Carpet Cleaner og er utrolig fornøyd med den! Har fjerna MASSE forskjellige rare flekker i bilene til folk som jeg har vaska og polert ;) Fåes kjøpt hos f.eks. BilXtra ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg