Jens Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 En annen ting jeg lurer på volvofolk : Tar drivakselen skade av en liten spinning iblant når man ikke har diffsperre? For eksempel forsøk på donut ( som ikke blir vellkket uansett ) eller sladd i rundkjøringer m.m... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by mwb den sitter nok på plass med bra lim, er skruer med gjenger som er skrudd i den, kan sikkert tas ut og limes fast. Jeg valgte og ikke stole på denne løsning, etter og ha sett flere andre limte vinger falle av/løsne osv.. så jeg drillet 4små hull og skrudde fast. Sitter som støpt og det er en gummi pakning nederst på den så det kommer ikke vann inn i bagasjerommet. mvh Morten Ok. Hvis jeg kjøper den kan jeg kanskje få ta en titt på hvordan du har gjort det, sånn at jeg vet hvilken løsning som er best?... 400 spenn er jo ikke mye, så kan gjerne møte deg ikveld hvis du har lyst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 shure ta og ring på 924 67 952 så kan vi møtes et sted. Har nettop tatt av vingen av bilen min, så nå er den løs. Skal sparkle igjen hullene når jeg får tak i sparkel, og lakke så det blir bra igjen. mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Yes. Jeg ringer deg senere i dag, så kan vi jo møtes på en bensinstasjon eller noe. Er ikke så veldig kjent vest for sjølyst:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 hehe, bare følge motorveien rettning drammen så kommer du til Asker :) ikke noe problem. Det kan ordnes vøtt!. Kan feks møtes på Statiol, første avkjøring i asker. Ring meg da du er der/nærmer deg så kan jeg komme og møte deg der feks ? mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 da var vinge solgt. Ta bilder Jens når du får lakka og satt den på :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Jens En annen ting jeg lurer på volvofolk : Tar drivakselen skade av en liten spinning iblant når man ikke har diffsperre? For eksempel forsøk på donut ( som ikke blir vellkket uansett ) eller sladd i rundkjøringer m.m... nah.. :) bere sjå te momentstagforingane hvis du har tå den typen me "luftige" foringa.. Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Tror du ikke jeg må bytte clutch på dynga mi... Helvete heller, det skal alltid være noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Jens Har kjøpt meg en 240 med 230k - motoren. Hørt at den motoren er litt følsom for stygg kjøring? Noe annet som er kjekt å vite angående denne bilen? PS : Hvis noen har en spoiler eller tøff frontfanger liggende er jeg interessert... Følsom for stygg kjøring? Den var ny. Koble ut EGR systemet, hiv vekk bakerste delenav eksosen, iallefall potten, få på et jalla luftfilter, så har du en mye mer kjørbar bil med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Jens En annen ting jeg lurer på volvofolk : Tar drivakselen skade av en liten spinning iblant når man ikke har diffsperre? For eksempel forsøk på donut ( som ikke blir vellkket uansett ) eller sladd i rundkjøringer m.m... hehe, neida, det går nok fint du. En volvo jeg brukte i vinter fikk slik behandling konstant i 14000km, asfalt, snø, is, grus, alt, den er like fin.. Jeg lå bredt overalt, hadde slike mislykkede donutprosjekt annenhver dag, spant ut fra skolen hele veien og hadde det enromt gøyt. Å gå skikkelig bredt med disse bilene er jo utrolig gøyt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Har sammen med en annen kar skiftet clutchen på volvoen min... Det var tok sin tid, det var et helvete å sette girkassa inn på clutchen igjen. Tok faen meg to timer eller noe i den dur, ikke særlig morsomt. Heldigvis hadde vi bukk å sette bilen på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Robert hiv vekk bakerste delenav eksosen, iallefall potten, få på et jalla luftfilter, så har du en mye mer kjørbar bil med en gang. Åssen blir bilen mer kjørbar av å ta bort bakre eksospotte? :) blir vel bare ca 110% mer harry? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ved å ta bort lydpota blir ikke bilen noe særlig spreker eller noe annet eneste du oppnår er å bli lagt merke til av POLITET og naboen dine... grunnet MYYYYYYYE mere støy BILEN HØRES KANSKJE SPREKERE UT :).. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg