volvomaniac Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 kjøpte meg corolla her forleden og er svært fornyd men den.. den er senka, har stabstag, og 16" hjul, så den ligger klistra til veien, men syns det mangler litt krutt under panseret.. noen som kan komme med noen tips til hva som er lurt og putte i`n? har fått snusen av en 2,0 GTI motor, er det noe og satse på eller er det mye pes og bygge om til innsprøytning?? Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 hvis det skal bli godkjent ville jeg satset på en 1600 motor. 4age er like kjapp som 3sge motoren fra mr2. i en liten lett corolla 4age kan du bare putte rett nedi, bare pass på å få med ledningsnett og ecu. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 veit du hvor jeg kan få tak i en sånn motor? Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fra en AE92 GTi blandt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 å ja, men da har jeg jo en på hånda da:) har hatt mange biler men rollan var den første toyota, så har ikke så peiling enda! Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hei! jeg har en kompressor til denna bilen din, riktignok til en 4age, som du finner i corolla gti da. bor i våle så hvis du er int så kan du ta turen. hørte jonas, naboen din snakka om at du hadde kjøpt denna bilen. mvh. Fredrik Lauby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg