Gå til innhold

Sommer bilde av din 200!

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

volvoen.JPG

 

Et bilde av den gode gamle blå, tatt på Vallåkra i 2000. Den sover nå, men den vil gjenoppstå, sterkere og villere enn noen gang!

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s_lvpilen1.JPG

 

157-5767_IMG.JPG

 

silver244nr2.JPG

 

Denne bilen kjøpte jeg for 6000kr i høst. Det er en 1987mod med B230K, M45 og 3,31.

 

Lakka kanalene, listene nede på dører/skjermer og bakskjørt svart (100kr i lakk på Biltema), lakka baklyktene (119kr på Torshov Bilrekv.), felte inn tåkelys i frontspoileren (139kr på Biltema). Satte på en dekorplate jeg hadde liggende, lakka plasten inni frontlyktene, smekka på et Lesjøfors og skrudde på JP-felgene. Resultat = En billig bruksbil som ikke ser altfor ille ut, og som får gå til neste EU-kontroll. Da skal den forenes med sine artsfrender på de evige spikermarker.

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoen.JPG

 

Et bilde av den gode gamle blå, tatt på Vallåkra i 2000. Den sover nå, men den vil gjenoppstå, sterkere og villere enn noen gang!

 

Den var helt sinnsykt rå! Må si det er en av de fineste 4dørsene jeg har sett.

Hva skjer med den? Hvorfor sover den?

 

Tror jeg måtte deg ved nesten ved søplebrennern på Brobekk her en gang i forrige uke.

La merke til blank fin 240 med breie kantfelger.

Kjørte motsatt vei av deg med den røtne vinterbilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt sinnsykt rå! Må si det er en av de fineste 4dørsene jeg har sett.

Hva skjer med den? Hvorfor sover den?

 

Tror jeg måtte deg ved nesten ved søplebrennern på Brobekk her en gang i forrige uke.

La merke til blank fin 240 med breie kantfelger.

Kjørte motsatt vei av deg med den røtne vinterbilen min.

 

Den sover fordi den ikke har noen motor/gir... Er en som skal bygge motoren for meg, men han har altfor mange baller i luften... Motor og de fleste delene til den er innkjøpt, men det mangler fremdeles en god del. Stikkord: 5 sylindre, 2,3liter, datasprut, stoor turbo og 500+ hk.

 

Bilen har ikke vært i bruk på noen år, og trenger bl.a. ny lakk osv. Har også snust litt på luftfjæring.

Jeg har forøvrig litt mange baller i luften selv også, nå er det huskjøp og flytting som står for tur. Håper den blå kan være klar til Vallåkra i 2009 kanskje? Hvem vet...

 

Det er forøvrig ikke umulig at du møtte meg på Brobekk, det hender jeg kjører den veien på vei hjem fra jobb...

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
s_lvpilen1.JPG

 

157-5767_IMG.JPG

 

silver244nr2.JPG

 

Denne bilen kjøpte jeg for 6000kr i høst. Det er en 1987mod med B230K, M45 og 3,31.

 

Lakka kanalene, listene nede på dører/skjermer og bakskjørt svart (100kr i lakk på Biltema), lakka baklyktene (119kr på Torshov Bilrekv.), felte inn tåkelys i frontspoileren (139kr på Biltema). Satte på en dekorplate jeg hadde liggende, lakka plasten inni frontlyktene, smekka på et Lesjøfors og skrudde på JP-felgene. Resultat = En billig bruksbil som ikke ser altfor ille ut, og som får gå til neste EU-kontroll. Da skal den forenes med sine artsfrender på de evige spikermarker.

 

Utrulig pen bi ,men vannvittig trist og lese den siste setninga

Mye feil med den?

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår