Sonick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Kan dere gi meg noen hint til va jeg kan gjøre med bilen i vinter ? Mod i vei folkens ? ivertfall lakerte fangere og utbyggere ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Et til Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Lakkere hjulbuelister og sorte felt på fangerene. Hovedlykter med sort kryss i, glassklare frontblinkers, tåkelys, og ny grill med plass til grillist under.. 88-mod dører.. Ellers er det vel ikke så mye? Kanskje tøff eksos bake? med utblås på begge sider? Så kanskje begynne på motor? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Få vekk chromlistene rundt rutene, om ikke du skal begynne å ha chrome deler rundt om. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 hey.. den bilen har jeg sett før :p kommer innom på råneplassen avogtil ser jeg :p fet farge .. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Kan godt henne "du er en av dem" men den plassen holder jeg meg for god for - er jo faen meg så masse idioter der ... Den spinningen får meg så forbannet at jeg lyner - er min bil purken vil kikke på - så melder noen om spinning - purken kommer - og jeg blir tatt ... De liker ikke sotefilmen min helt ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Noen som hadde giddet å modde på noen luft inntak i panseret , tilt takluke , 88 dører , klar glass lamper eller med kryss , lakkede hjul bue lister osv ... ta dere ut ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 purken er ikke så gla i bilen min heller... (hvit Volvo 240) har vært på døra mi... har anklaget meg for og kjøre fort... (jeg nekter ikke på jeg kjører fort avogtil) men noen ganger er de jammen helt på jordet.... min er kanskje ikke styla... men ser de fleste styla biler blir stoppa oftere... tror de at alle med styla bil kjører graps? er de uten styla bil som kjører graps.. for de har ikke 1000 vis av kroner i plastikk på bilen som kan knuses... til topic igjen: jeg skal se hva jeg får til med bilen.. men jeg er ganske amatør med photoshop :\ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 syntes vinkelen var helt ekkel. Så jeg vridde litt på den jeg. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 spøk til side. Mr2 scoop bak og veilside frontfangerscoop til CRX foran. samt plastret vekk bakdør og sammen all styling. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg