Gå til innhold

E6's Beste Pølser.

Ranger emnet


monk

Anbefalte innlegg

Kjørte forbi en shellstasjon 4 mil etter Hamar retning Oslo her i går. Tenkte jeg skulle teste E6's beste pølser. Hvis noen har lyst på pølse så er det absolutt anbefalt og prøve. :) (selv om de EGENTLIG smakte det samme som alle andre pølser.. trur jeg..) Nammnamm :D

 

foresten. 17 kr for den på bildet... yummy

post-3462-13804852189554_thumb.jpg

[x] VW Caddy 1.4i 03'

[ ] VW Caddy 1.4i 03'

[ ] BMW 318i E30 84'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by monk

Kjørte forbi en shellstasjon 4 mil etter Hamar retning Oslo her i går. Tenkte jeg skulle teste E6's beste pølser. Hvis noen har lyst på pølse så er det absolutt anbefalt og prøve. :) (selv om de EGENTLIG smakte det samme som alle andre pølser.. trur jeg..) Nammnamm :D

 

foresten. 17 kr for den på bildet... yummy

 

Og hvis noen lurer er det på Shellstasjonen på Espa de skryter på seg dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

vi var oppe på den veigrillen/resturanttingen ovenfor der...

Det er den dyreste plassen jeg har vært å spist junkfood...

kosta vel 180 kroner for liten kyllingsnadder og en halvliterbrus.. + at vi ventet tre kvarter på maten..

 

Også kalt Elgstua, største faenskapet som finnes innen for kommunegrensa i elverum og det sier sitt! Kjenner nok folk som har jobba der til å spise der sjøl.

 

Originally posted by monk

bast er godt å ha de sene kveldene ass :) er den døygnåpen? så stengt ut når jeg kjørte forbi i halv 8 tiden i dag.

 

Døgnåpen mellom 20.juni og 20.aug elns. Ellers er den oppe til kl. 23 på vanlige dager og leeeenge på festdager. Alle handler jo burger der før de stikker på nach.

 

Originally posted by eirikoo

Hmm, kanskje jeg skal stoppe på Espa og kjøpe pølse etter Våler i morra? :)

 

Det blir vel Jafs på Elverum som vanlig tipper jeg.

Turen din er jo allerede lang, så hvorfor ikke stikk innom Johnsen i Stange "sentrum" i stedet? Det er 2-3km omvei (og 1 fotoboks til på E6), men der får du til gjengjeld dobbelt så god burger på halvparten av tida. Greit nok at det ikke bare jobber snertne småjinter på 16-20 år der, men det er vel maten du er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Jafs?

Er det den burgersjappa ved Esso (tror jeg)?

Har også spist på den kebab sjappa der...i storgata eller hva den kalles hehe

 

Jafs = den burgersjappa på tur ut av elverum ja (der rv3 kommer inn i et lyskryss, er vel den veien du har kommet). Er vel esso der tror jeg.

 

hvilken? Mani's (den ved vgs og kjøpesenteret) eller elve? midt i "storgata". Mani's slutta jeg fort å spise på etter ene figuren som jobba der var på kjøpesenteret og kjøpte 10 rottefeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Turen din er jo allerede lang, så hvorfor ikke stikk innom Johnsen i Stange "sentrum" i stedet? Det er 2-3km omvei (og 1 fotoboks til på E6), men der får du til gjengjeld dobbelt så god burger på halvparten av tida. Greit nok at det ikke bare jobber snertne småjinter på 16-20 år der, men det er vel maten du er ute etter?

 

Tja.. så har man Pizza la italia på stange.. serverer landets beste kyllingrull. må bestilles i sterk utgave helt klart.

 

og angående stasjonen på Espa, så er det et fint sted å svinge av og ta en alternativ vei sørover eller nordover om man er lei E6 :) best nordover da den ikke går langt sør ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

 

Tja.. så har man Pizza la italia på stange.. serverer landets beste kyllingrull. må bestilles i sterk utgave helt klart.

 

og angående stasjonen på Espa, så er det et fint sted å svinge av og ta en alternativ vei sørover eller nordover om man er lei E6 :) best nordover da den ikke går langt sør ;P

 

Seff, men nå fikk jeg inntrykket av at det var burger han var ute etter. Utrolig igrunn at et så lite høl som stange har 2 vettu steder som lager mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Mani's slutta jeg fort å spise på etter ene figuren som jobba der var på kjøpesenteret og kjøpte 10 rottefeller.

 

Syns den var litt treig kebaben jeg spiste der i vår jatongue.gif

Nei, der spiser jeg hver gang jeg er i Elverum jeg :eek:

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår