Hermanzen Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Får håpe du ikke har bruk for motoren på GT Turboen du kjøpte nå. Får gi en lyd når du har hentet den, om det var noe å samle på :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hei, og takk for hjelpa! Bilen er henta og prøvekjørt, og passer nok best til å bli en delebil. Mye "kjeks"! Motoren funka bra, men driver som sagt å bygger opp den andre, og er foreløpig usikker på om noe skal brukes fra denne, da jeg muligens har fått tak i ny topp og blokk fra et annet sted. Uansett blir det nok en komplett motor til overs. vet litt mer om en uke eller to. Må si det var moro å kjøre turbo igjen :) Per R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hvordan var interiøret i bilen? En kamerat skal Eu-godkjenne GT Turboen sin, men denne har helbur, bøttestoler og 4punktseler. Den blir ikke godkjent med det. Vist muligheten er der, kunne du tatt bilder? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ikke no problem! -men har etter de svarene jeg fikk fra trafikkstasjonen, er det mulig å få den registrert "racerigga". Eneste var at beltene hadde en spesiell merking, evt at man også putter inn trepkts.. -har du noen bilder av den bilen, og hvor går den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoburner Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 hvis noen finner en komplett bånndel til gt turbo, så ta kontakt. Er det noen her som har peiling på hvordan man lettest og billigst mulig bytter stempel foringer på gt turbo`n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ikke no problem! -men har etter de svarene jeg fikk fra trafikkstasjonen, er det mulig å få den registrert "racerigga". Eneste var at beltene hadde en spesiell merking, evt at man også putter inn trepkts.. -har du noen bilder av den bilen, og hvor går den? Okey, bilen hans må på Eu-kontroll for å få skilter. Den har vært avskiltet i noen år. Det er den røde GT Turboen, med hvite Compomotive felger som var tilsalgs for ett år siden ca. Han var på RTOC.org han som bygde den. Skal ut å skru litt på den på fredag, skal ta noen bilder :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoburner Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 fortsatt ingen som veit om en gt turbo blokk? nå begynner det å haste litt med bilen. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 England må være det eneste stedet. Norge er dødfødt :P Lovet bilder av R5'n ser eg hehe Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoburner Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Den var grom den;) Noen som har en addresse til ei engelsk side med deler på da? Hva skal compen værra i gtèn? var 10 i komp når vi testa nå, å jeg tror det er alt for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 http://www.kollevold.no/bernt/renault.htm :D den var litt tøff, ser ut som det er ferdi bur i den også Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 http://www.cgbmotorsport.com http://www.k-tecracing.com http://www.ebay.co.uk - renault 5 gt turbo Trikset er å sende mail å spørre CGB om han har noe. Han pleier å ha delebiler stående, men har i det siste begynt å være gniten på å sende til Norge. Bare nevn at du kjenner to i Norge som har kjøpt mye av han, så sender han tilslutt :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Heisann Per GTT, leste at du kanskje fikk en motor til overs? Har en GTE som jeg tenker å sette volvo turbo i, men det er vel kanskje lettere å sette en GTT motor i den? Har du motor til overs fortsatt? og kanskje en girkasse? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Litt sen tilbakemelding, men en stund siden jeg var innom.. En girkasse ekstra har jeg, og Mulig jeg har en en motor, men da uten topp. Blokka er en del "tæret", derfor kjøpte jeg en ny da jeg allikevel skulle ta en full overhaling. Den er allikevel brukbar, men vil ikke vare evig. Klarte også det kunststykket å bestille to(?) piper 285 trimkammer, og jeg trenger kun en. Denne skal gi opptil ca 30 hk ekstra. Selges billig til den som vil ha! Per R per@nokab.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg