Golfy Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Var fet denna da...Noen som vet noe om den? Mye jobb og bygge om til 1,8t? klikk på meg Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Utseende messig var den ikke så rå. Men, rå motor, og rått understell osv.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 er det mulig å sette ne sånn motor i en Golf??? å få det godkjent?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 haha, DET er hva man kaller overpriset.. sjekk alder, KM/stand og hvordan bil det er.... Trukke MIN er no særlig over sin pris! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by rdl haha, DET er hva man kaller overpriset.. sjekk alder, KM/stand og hvordan bil det er.... Trukke MIN er no særlig over sin pris! Uff, se litt hvor mange som er godkjent med sånn motor da... :rolleyes: Og les alt en gang til... ombygget til 1,8T motor fra audi a3.. ca:220hk og 340nm.. MTM chip, 2,5"exos, kn-filter, dump valve,går bra.. godkjent ombygget står i vognkort.. motor gått 36000km doku.. kw rustfritt senkesett, stabstag, sports.int., hvite bakamper, tona ruter, ingen feil, strøken bil.. ingen i norge med den type motor.. ring for mer info.. mye utstyr!! selges med stor stereo!! Koster mye å bygge om, og enda mer å få det godkjent. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Vært artig å fått litt mer info/bilder på den. Har den vist seg på noe treff i sommer kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 kan ikke huske å ha sett den på rudskogen ihvertfall.. var ikke på våler..kanskje den var der?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 er en kompis av meg som har den.. han kjøpte den akkurat slik den står nå.. bare et sånn midlertidig prosjekt tror jeg:D men han skifter jo bil kjappere enn vi andre skifter bukser så..:cool: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Den bilen der lukta FMS :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by funkes Den bilen der lukta FMS :) Say what? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Kan jo ikke vente seg å få allverden for det er byttet til en litt råere motor, men vag eiere er ikke som andre bil eiere. dem betaler jo til og med 100k for en golf..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Synest denne er fetere,men dessverre lever den ikkje lengre slik.. hadde et lite uhell så den er no tilbake i orginalt utseende... var en kompis sin...blei oppkjøpt av en oppretter.litt kjipt d da,, hva synest dere om bilen??? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 lav og pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Mye penere den ja,men jeg tenkte litt mer motormessig jeg da når jeg skrev norges råeste vento.Hva slags motor satt det i denne da? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 d vil du ikkje vite...x bilen min...lkjeeeeeeeeeeeeeeeempe liten motor..hehe1.6....men fy for en bil på veien...H&R justbart senkesett..va 90 75 senka ca..allt utstyr utenom takluke. stilte den ikkje ut grunnet vento å bora stiller i samme klasse..d blir rått parti spørrer du meg...men bildet er jo tatt av en jornalist innen for vw audi gruppen så måtte jo gjøre litt inntrykk:) men som sagt..lever sitt orginale liv no:(( Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg