Gå til innhold

Low-Ryder: Peugeot 405 GMi16 (Ny motor..på tide)

Ranger emnet


Low-Ryder

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Min mening angående bilen:

Veeldig gjennomført, og mye bra arbeid lagt på denne bilen, men syns den fortjener større felger, og jeg synes rett og slett den er mindre pen,men det er min mening :)

 

Hadde vært kjedelig om alle hadde hatt samme mening som meg, uansett, lykke til videre med bilen! :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor overdimensjonert bortsett fra felger..

Hadde du ordnet en MI16(?) med sånne felger du har i 18", slept den helt nedpå, sota ruter og thats it hadde du hatt en 24 ganger så kul bil..

Men er friskt satset når man prøver noe nytt!

 

Bare digga meg litt når bit etter bit ligger som skrot, da må man ta ett hint!

 

Fargen var forresten dritlekker:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å komme med sine meninger, ja :)

Tar jo så klart imot alle slags tilbakemeldinger.. Men nå har jo bilen fått seg det meste, så noe mer diskre kommer den nok ikke til å bli :P

Og jeg her helt enig i at en orginal Mi16, blodsenka og store felger er absolutt drit-rått.. Men det er akkurat det de aller fleste Mi16-eier også synes ergo finnes det mange av de.

Jeg er vel bare en av de som liker å dra den litt langt, og gjøre noe som de fleste ikke ville tenkt på :P

Man ser jo hva slangs stil hver enkelt liker, og hos meg ser man jo at jeg har en lite forkjærlighet til den såkalte "EuroTunig" stilen :P

 

Og med det sakt så må jeg jo også legge til at jeg selv er kjempe glad i bilen min og er rimelig fornøyd med resultatet så langt :)

Er vel kanskje bare en ting jeg ville hatt nå, og det er en halvsprek turbomotor med godt drag i :P

 

Og nå kommer jeg med et dumt spm til deg, ToyotaR :P

men hva mente du med:

"Bare digga meg litt når bit etter bit ligger som skrot, da må man ta ett hint!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det at du vil ha noen annet enn andre og det er drit tøft!

Jeg mente det egentlig som at du bruker så mye tid og penger på den og var det første turen høyre sideskjørt fikk en smell?

Og fronten har vel allerede fått seg litt ekstra glassfiber?

Blir mye ekstra jobb når ting blir for stort..

 

Men kommer til å følge med etterhvert, se hva som skjer her med tiden:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, nå sjønner jeg :P

Blir litt småskader når man er ute på ukjente veier.. mye hull i bakken,store steiner og så videre.

Men alt i alt så fungerer den så å si overalt :P

 

 

 

EDIT:

Var på Prøven Bil idag..

Viste seg at det jeg trodde var defekt drivaksel/hjullager var løste bolter på felgen.. Så nå har jeg heller en defekt felg samt slitte gjenger i navet -_-

Jaja, neste gang jeg er ute for å sjekke hvor ulyder kommer fra skal jeg prøve å åpne øynene også.. f***.. Så når jeg skulle kjøre til Prøven i mårrest at felgen sto syk skjevt..Hang bare på ene bolten da..*grøsse*

 

Fikk tatt noen bilder av løva på operasjonsbenken, men glemte jo helt å ta bilder av skadene..

(bedre lykke neste gang,Tommy)

dsc00001bs3.jpg

dsc00002mg6.jpg

 

Og det var moro å kjøre bilen opp på bukken.. masse skraping, sukking og fliring :P

 

Fikk pressa inn mer fett i bakstillinga,sjekka hele forstillinga,litt olje i hjertet og nye viskere..alt i alt,en brukbar dag :) 700,- :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår