Gå til innhold

E36 318is m-tech induvidual coupe hobby prosjekt

Ranger emnet


speedyracing

Anbefalte innlegg

Se der ja :) Ble bra med Xenon ;) Håper du tok deg 5 min ekstra med å feste balastene til fjernlyset også, slik at du slipper å ta av fangeren enda en gang?`Ellers ser jeg at du har montert sideblinklysene på vei side. Flytt det på høyreside over på venstre og motsatt så ser du vinklene på lysene går mye bedre til formen på hjulbue og skjerm ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 343
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nydelig bil :m'm: funker greit med dei baklyktene som står på,

men dei som du egentlig skulle fått vil nok passe bedre med tanke på heilheten

 

takk :) bak lyktene skilder seg ut i fra resten av bilen er og blir en midlertidig løsning. er litt u sikker på ogsån lykter jeg vill ha og litt usikker på pass form og kvalitet på mye av "styling" lyktene.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen blir jo penere og penere! Syns de hvite lyktene var helt greie jeg da, men skjønner jo at du er misfornøyd hvis du bestilte sota.. Ta Koed neste gang ;)

 

Blei bra med xenon! Jeg har ikke rota meg til å få festet ballastene inni fangeren slik du har gjort ennå. Planer om å lakkere fronten til våren, men skal nå legge opp xenon i tåkelysene så kanskje hive de inne der ;)

Forøvrig, hvis du syns 8000K var bra i nærlyset, sett i 6000K der, så ser du bra lys! Jeg ville heller kjøpt et 6000K kit til (800 kr) og satt 8000K i tåke. Det skal jeg ;)

 

takk for tipset.

skal jo ha k6000 i fult lysa får se hvor godt di lyser i forhold. skal tenke på og sette k6000 i kjøre lysa i steden for. men synes det skal være litt "styrke" forsjell på kjøre lys og fult lys så du "merker" forsjell. og jeg er gla i det blå skjære i lyset. :).

når det gjelder i tåkelyset så tenker jeg det blir satt der å, men skal ha nye tåke/kurve lys føre jeg monterer xenon lys i dem.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Ble bra med Xenon ;) Håper du tok deg 5 min ekstra med å feste balastene til fjernlyset også, slik at du slipper å ta av fangeren enda en gang?`Ellers ser jeg at du har montert sideblinklysene på vei side. Flytt det på høyreside over på venstre og motsatt så ser du vinklene på lysene går mye bedre til formen på hjulbue og skjerm ;)

 

det var så kaldt så orka ikke finne fram borret osv + middagen sto nesten klar på borde. hehe :P

 

faan det har jeg ikke sett føre nå lol! :P *ut og fikse* faan og dumt haha takk for monterings tipsene. det som er rart er att det er akkurat 2 hull på vær side som passer til balastene. er di orginale i fangeren hva er di egentlig til? hehe

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ikke skal beholde de hvite baklyktene, for det var noe av det jævligste jeg har sett av baklykter til E36! :)

 

Ellers så begynner bilen din å bli veldig tøff. Jeg synes fortsatt du skal lakkere panseret ditt i samme farge som resten av bilen da men ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil må jeg si :) En ting jeg vil spørre deg om, det er de m-tech mattene, hvordan er det å renske de? Mye stress? Vurderer nemlig det i min nå.

 

di drar til seg mye dritt, men bruker en børste på dem (for ex. sån børste som er på is skrape osv.) og da blir dem helt reine. du kan i tillegg vaske dem i vaske maskin på 30/40 grader tar en dag og tørke dem. hehe

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ikke skal beholde de hvite baklyktene, for det var noe av det jævligste jeg har sett av baklykter til E36! :)

 

Ellers så begynner bilen din å bli veldig tøff. Jeg synes fortsatt du skal lakkere panseret ditt i samme farge som resten av bilen da men ;)

 

liker sort panser. :) hehe

har fått feil lykter for andre gang så nå gidder jeg ikke sende dem tilbake til GS igjen helt ubruklig makan! hehe

kjøper nye så fort som murlig.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di drar til seg mye dritt, men bruker en børste på dem (for ex. sån børste som er på is skrape osv.) og da blir dem helt reine. du kan i tillegg vaske dem i vaske maskin på 30/40 grader tar en dag og tørke dem. hehe

 

Var det jeg tengte at de dro til seg fort drit. Takk for tipsene, da skal jeg kjøpe dette snart, men setter de ikke inn før etter vinteren.

 

 

 

liker sort panser. :) hehe

har fått feil lykter for andre gang så nå gidder jeg ikke sende dem tilbake til GS igjen helt ubruklig makan! hehe

kjøper nye så fort som murlig.

 

Er enig med deg faktisk, det svarte panseret er nice,skiller seg ut. men har du vurdert carbon? Det har ihvertfall jeg vurdert litt.

 

UPDATE:

Hva forsterker er det du har?

Står m-tech merke på den, viste ikke at det finnes?...

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du skulle bare visst. :D Nok OT fra meg. Sorry Speedy.

 

Edit: Byr foresten en 200 lapp for di hvite baklyktene når du ikke gidder lagre di lenger å er desperat, blakk og øltørst. Hehe.

 

ditt bud er notert, hehe du har nå det høyeste bude!

lyktene gjør seg nok bedere på en SORT bmw eller mørke grønn mørke blå.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår