Gå til innhold

Kjøring på Rudskogen team bilmekaniker.no

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

Gjett om det kommer til å bli mange slappe biler på banen med de prisene, koster jo nesten like mye(lite) og kjøre litt på banen som å få parkerings plass og inngangs billett. Jaja. Tenkte jeg skulle tatt en tur og sett, men må nok få kjørt litt istede da ja. =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg får kjærra i bane-stand.

Råttne motorfester byttes ut.

Oxo noen små justeringer.

 

Du trengte noen felger og dekk hørte jeg. Jeg har 4 14" chevrolet felger, de to breie du brukte siste og 2 smale rally wheels. Ellers så har jeg ikken noe bmw felger lenger siden jeg har begynte å sladde nissan i stedet. Men hvis du har løse felger og dekk så kan vi hvertfall få lagt på.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trengte noen felger og dekk hørte jeg. Jeg har 4 14" chevrolet felger, de to breie du brukte siste og 2 smale rally wheels. Ellers så har jeg ikken noe bmw felger lenger siden jeg har begynte å sladde nissan i stedet. Men hvis du har løse felger og dekk så kan vi hvertfall få lagt på.

 

Litt SMS med deg og Era her nå, så da klarer vel dere å hoste opp ett par kanskje.

Har ett sett gamle piggdekk med pigger + noen sommerdekk. På 14" Chevy-felger.

Så jeg dukker opp.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår