Gå til innhold

Min Volvo!

Ranger emnet


Anders D

Anbefalte innlegg

hadde kanskje gått med hakke større dyser å hakke større turbo? vil ikke skru opp mer på den lille orginale:P ja har begge på ennå ja, stussa på å ta av den ene.. hvordan det?:flushit:

 

 

Hadde nok funket endel ja, er bare nyskjerrig.....MYE råere lyd av den uten den bakerste demperen :yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja stussa lenge på å gjøre det ja, men må skaffe en rørbit først. vet ikke av noen med 4 dørtrekk som er grå til el vindu dører?

 

Nei kan ikke huske noen i farten i hvertfall, er dårlig med prosjekt ja, men snart ferdig som student så håper å komme i gang med noe da...:volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Her har det desverre sjeddd lite i vinter.

Holder på med ny fanger nå da grunnet at fangeren min gikk til H i vinter. så tenkte på å sette på v70R underdel på en orginalfanger men d er så jævla vanskelig å finne..

Har i tilegg skaffa meg ny grill, blir sendt fra sverri nå snart.

her er bilde:

dsc00057aw2.jpg

 

Blir vel mere updates fremover når jeg får begynt med fangeren:) Håper jeg kommer over noe snart iværtfall.

Skal legge ut bilde av orginalfanger når jeg husker:P

:hello:

 

MVH

Anders Dybvadsskog

We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja da har det endelig skjedd noe igjen da. Ikke så mye da egentlig men jeg har motatt grillen jeg har venta på:)

 

Se den nydelige innpakkinga:p

DSC00063.jpg

 

Men etter mye klipping av papp og teip og lignende så kom den endelig frem:)

DSC00064.jpg

 

Så da løp jeg bare ut for å montere den da..

Før:

DSC00065.jpg

 

Etter:

DSC00066.jpg

 

Så nå holder jeg bare på å leter etter V70R fanger som jeg kan sette på under en orginalfanger jeg har liggende. men blir det for vanskeligt å finne så blir det vel en 850R underdel tenker jeg.

Håper på å få tid en dag så det blir vask å polering, da blir det fotoshoot med speilrefleks kameraet til dama:):volvsmile

 

MVH

Anders

We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår