Gå til innhold

Prosjekt: Volvo 240GLE Stasjonsvogn 1987mod.

Ranger emnet


ZaZo-volvo245

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd om Volvo`n min. Er en Volvo 240GLE stasjonsvogn 1987mod, hvit. Har hatt bilen i ca !1og et halvt år, har ikke gjort så mye.

 

Bilde av bilen når jeg kjøpte den:

HPIM0954.jpg

 

Gjort så langt:

 

-Kjøpt 1sett 16" felger (ganske fine)

HPIM1407.jpg

 

-Kjøpt bassere 2stk: 12" Digital Designs

DSC00041.jpg

 

-Kjøpt forsterker: Digital Designs Class D 1500+ Watt RMS Mono Amp

dd_z1.jpg

 

-Kjøpt styling: sånn til å ha under fangere:

10-3.jpg

 

og side skjørt:

10-11.jpg

 

De 2nederste skal ikke brukes på bilen, har nylig kjøpt et brukt styling sett: gammel type (740type) prøve monterte stylinga foran:

DSC00014.jpg

 

Det styling settet som skal brukes er vist org. volvo styling. fikk også med 15" K1 felger, kosta vist veldig mye når de var nye:

DSC00045.jpg

 

Har ikke så store planer om motor ennå, skal fokusere på anlegget og utseende. Har planer om lakkering i sommer, skal være hvit, slipper å lakkere alle kriker å kroker:) ...

 

Har senka den bak, skal også gjøres foran, men skal bytte dempere i samme slengen... har pussa endel rust, men mye igjen.

 

Så er bare å kommer med komentarer, skal legge ut bilder og div med en gang jeg har gjort noe... Har ikke bilen inne ennå så blir ikke gjort så mye med det samme, men med en gang fatter`n får ræva i gir så skal vogna inn:)

 

litt om meg:

 

Heter Bjørn, er 16år (blir 17 i august:) ) Går på Sørumsand vgs, mekken... Jobber som ekstravakt på statoil Årnes... kjører en rød Suzuki AC50 1976mod...

HPIM0102.jpg

går som ville F... hehe...

 

må nesten skrive litt om pappa sin "garage" hehe.

- Volvo Amazon (se galleri)

- Chevrolet Suburban (mamma sin, se galleri)

- Oldsmobile Ninety Eight (se galleri)

- Ford F-5 (se galleri)

- Gråtass traktor:)

- Yamaha 175 crosser (eldre enn bestemor, hehe)

Har også en 15fot speedbåt med 55yamaha motor, en snekke(åpen)

å båten til brutter`n en liten jolle, With 10fot.. åsså en hæv med påhengsmotorer...

 

sånn, da er det bare å slenge ut komenterer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men skal bli lavere foran... har skrivd på tråden din: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=905&cat=133 du skal få den billigere enn det som står, er ganske høy pris. men la den ut bare for å se om noen var intreresert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er anlegget snart komplett...--->

 

DSC00073.jpg

 

DSC00072.jpg

 

DSC00071.jpg

 

DSC00070.jpg

 

DSC00058.jpg

 

DSC00057.jpg

 

Info om anlegget så langt:

 

- 2x 12" Sub - 1000-series - 4 Ohm SVC, 300W/600W/1200W / Digital Designs

 

- Class D 1500+ Watt RMS Mono Amp / Digital Designs

 

- Basskasse 2x12" Bassworx

 

- 2x FOCAL 165A1 165mm komponentsystem 60/120W

 

- Kabelsett

 

- Panasonic spiller: CD/MP3/RDS - 4x50W - 3x line, Fjernkontroll, Flip, IPOD, 7cl

 

- Saga forsterker: 800W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre:

 

hvordan er det med å ta av dørtrekkene og lage no eget der?? f.eks, tynn aluminiumsplante?? har seg sånn at de nye høytalerne mine er for store til det org. høytaler hullet.

 

hvis noen har noen forslag; kom med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår