Gå til innhold

Mine ny-pulverlakkerte felger,lurer på noe

Ranger emnet


Woundz

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg endelig hente felgene mine etter mye om og men(Kan fortelle hvis dere vil høre) Er ett firma man bør holde seg unna rett og slett.. Så det var noen riper i selve kanten, sa ifra men de sa det gikk bort å polere.. Prøvde autosol da jeg kom hjem

Men det ble ikke stort bedre..

 

Det jeg selv har funnet ut med felgene er:

-Det ser ut som dem ikke har delt felgene mine(Jeg har 2-delte felger) som avtalt

-Dem har ikke full dekk med svart og klarlakk på alle eikene

-Jeg ser småsteiner mellom kant og senter, noen er delvis lakkerte

-Skruene er helt strøkne(ville vel tro det ble noe merke etter skrutrekkern)

-Dem har lakkert svart litt ned på selve kanten(dårlig maskering som er fyfy, og ikke skulle skjedd på disse felgene)

-Ser også ut som dem har vasket baksiden av felgene(etter det jeg kan tenke meg så har dem sprøytet, og så tatt tynner ellerno og tørket av)

-Noen støvkorn

 

Jeg kan nok ALDRI tenke meg at de er delt,sandblåst senter og lakkert, og montert igjen!

Er det noen som kan fortelle meg litt om sandblåsing\pulverlakkering..

Dvs der det er dårlig dekk ser det ut som "aluminiumsfarge" bak.. Bruker man noe form for grunning når man pulverlakkerer?

Kan man få vanlig "bil-lakkoder" som kode når man pulverlakkerer?

Hva bør jeg gjøre? Jeg er ikke intressert i å vente 4-5uker (IGJEN) selv om de lover at de er ferdig på 1-2uker som de gjorde og skylder på dårlige unnskyldninger..

 

Please, trenger hjelp fort! Møter opp i butikken imarra med smørbrødlista!

Alle tips mottas med takk!

Mvh, Kim

 

Legger ved noen bilder så dere kan se! Selv om det syns bedre i sola og "live"

FØR Autosol:

IMG_1142.jpg

ETTER Autosol:

IMG_1133.jpg

 

Dårlig dekk:

IMG_1150.jpg

IMG_1148.jpg

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde ikke jeg betalt for. Ser ut som veldig dårlig arbeid. Gå tilbake og krev pengene dine, lever felgene dine en annen plass. De felgene der har ikke vært delt før pulverlakkeringen. Har de ikke gjort som avtalt er ikke jobben utført som den skal. Og de kan ikke si: gå hjem å poler så går det nok vekk. Man betaler ikke mange ti talls tusen kroner for å foreksempel få lakkert en bil, så er det riper i den når man kommer for å hente den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Ja, dette godtar jeg rett og slett ikke.. Møter opp i butikken imarra og hører hva de unnskylder seg med! Hvis de ikke er villig til å løse problemet, går jeg videre med saken!

Jeg har betalt for en vare jeg ikke har fått, nemlig strøkne felger.. De har egentlig ødelagt felgen min nå, når de har maskert dårlig å fått sprøyta litt innpå kanten på felgen!(Når de egentlig bare skulle delt felgen og vært ferdig med problemet)

Dette firmaet som egentlig skulle være flinke også? :rolleyes:

PM meg for å vite hvem firma dere ikke skal bruke iallefall!

 

Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om de hadde pulverlakkert skruene dine så har du jo ikke sjans til å få noe verktøy til å passe i de etterpå. Er jo en ganske tidkrevende jobb å pulverlakkere felger ville jeg tro.. Dele felgen, og deretter borre ut hullene til skruene igjen for å få de til å passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde ikke jeg betalt for. Ser ut som veldig dårlig arbeid. Gå tilbake og krev pengene dine, lever felgene dine en annen plass. De felgene der har ikke vært delt før pulverlakkeringen. Har de ikke gjort som avtalt er ikke jobben utført som den skal. Og de kan ikke si: gå hjem å poler så går det nok vekk. Man betaler ikke mange ti talls tusen kroner for å foreksempel få lakkert en bil, så er det riper i den når man kommer for å hente den.

 

Som sagt over, de har ikke gjort jobben sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår