kiddiboy Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hei. Oppdaget nylig at radiatorvifta på min Golf III 1.8 -93 ikke går lenger. Hva kan være årsaken til dette? Jag har oppgradert stereon med en liten forsterker og en liten sub, men dette skal vel ikke ha noe å si? Noen som har tips og råd på hva jeg kan sjekke før jeg må ha hjelp på et verksted? Takker for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 skal ikke ha noe å si på det nei, men mer enn det kan jeg ikke svare på :D sjekket ledninger kanskje? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 såvidt jeg vet er det vel to releer til radiatorvifta. et som sørger for at den går mens motoren er i gang og et som sørger for at den går når den er slått av. Sjekket om den går når bilen er enten på eller av eller funker den ikke i det hele tatt? Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiddiboy Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Virker ikke i det hele tatt. Sjekket sikringen også og den er hel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 prøv å koble strøm rett på vifta da å se om den fungerer. evt at viftemotoren er gåen? isåfall blir det en tur på dynga;) Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 jeg sliter med det samme på min TDK.. når jeg legger en lask til tempføleren i radiatoren så går den for fulle lager... alacocaina mulig det er føleren som har takket for seg alacocaina menne så får jeg heller ikke opp tempen på motoren.. ligger under 70 grader alacocaina Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiddiboy Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jeg får heller ikke opp temperaturen på min. Holder seg rundt 70 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jeg får heller ikke opp temperaturen på min. Holder seg rundt 70 ja. bensin el diesel motor du har? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiddiboy Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Bensin. 1.8 GL -93 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 menne så får jeg heller ikke opp tempen på motoren.. ligger under 70 grader alacocaina Satser en saftig vannmelon på at det er giveren til instrumentet som tuller med deg her.. Usikker på hvor den er plassert på råolje maskin, men på bensin står den på toppen, i forkant og er blå hvis jeg ikke husker feil... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Satser en saftig vannmelon på at det er giveren til instrumentet som tuller med deg her.. Usikker på hvor den er plassert på råolje maskin, men på bensin står den på toppen, i forkant og er blå hvis jeg ikke husker feil... sitter på samme plass bensin så diesel, jeg har fått fortalt at termostaten som burde byttes for at jeg skal få opp tempen på motorn.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiddiboy Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Litt flaut det her , men vifta mi virker allikevel. Lot den stå å gå noen minutter på tomgang for å få opp tempen litt. Plutselig startan ved ca 90 grader, gikk en stund , og slo seg av. Slik fortsatte den med jevne mellomrom. Sjekka opp i Haynes boka mi og fant full kontroll liste der. Absolutt verdt de 250,- jeg betalte den for. Hehe. Men takk for all respons folkens. Setter stor pris på alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg