Roberto Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Plukket fra hverandre Hedevils turboe her i ste.. Vel, det er aksialslark, ca 0.5-1cm, pluss selvfølgelig litt sidelengs da... Bare så han får det bekreftet fra flere enn meg (det vil han sikkert), så bare si deres mening om denne snurrebassen :) Jeg sier den er boss. Forige eier sa den var ny............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 0.5 - 1 cm er ikke bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by pepa 0.5 - 1 cm er ikke bra Åjoda, kjekt å ha hvis du vil ha fremmedlegemer i eksospotten i nær fremtid.. Men nå går jeg bort å putter sammen driten, han får vel ikke turbo på dagen akkurat :\ kjipe greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Har hatt bilen i 2 uker!! Gjett om selger skal få gjøre opp dette! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Hedevil'n har blitt focka... litt irreterende? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Det KAN jo hende at han ikke visste okm det og da... Er ikke ALLE i verden som er ute etter å lure folk Jan... Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hehhe.. slapp av da... var kanskje en spøk da men... jaja... ekje sikkert han viste det nei.. hva sa han til deg da?.. sku han fikse det då eler? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Han skulle ordne det sa han... Vi får se ka som skjer... Er ikke særlig mottagelig for spøker for øyeblikket... Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Hondaen :D lol lol lol lol :D Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 100.000.......... lol :roll: lol :roll: lol Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Pytt pytt... :P:P Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Robert :) Jeg sier den er boss. Forige eier sa den var ny............. jeg går for boss... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jaja, så får den være boss :D:D Skaffer ny i løpet av en ukes tid, du er med på å montere Robert? Du skal heller få noen slanter ekstra, tror jeg går for originalturbo nå, og kjøper eventuelt større senere. Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Robert han får vel ikke turbo på dagen akkurat :\ kjipe greier. Jeg leverte inn min turbo hos GIK Turboservice kl niog fikk den igjen kl halv to samme dag..Det kaller jeg kjapp service.. Da bled alt byttet utenom "sneglehusene" Så det er mulig Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg