lordbongo Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hei er det noen av dere her som har vært borti følgende problem? ved kjøring med vanlige nærlys på å jeg setter på blinklys så forsvinner nærlysene hvorpå jeg sitter igjenn med bare parklys. jeg kan da ta et sånt fleksnes slag i dasbordet hvorpå lyset kommer til bake ??? samme sak hender innimellom når jeg settet på lysene, får bare parklys men om jeg dunker til dasbordet kommer nærlyset på???? har prøvd å finne ut om det er noen løse kabler men det er litt vell trangt bak dasbordet. ja har byttet bryter til lyset ( kjøp ny hos møller) om det er noen som aner hva feilen er å mener dem kan fikse det så gi gjerne lyd fra deg. ( bilen befinner seg i akershus) mvh jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Kan det være dimmebryteren som sitter i spaken på rattet ? Kan høres slik ut .. Skifet nettopp den pga et lignende problem på en g60 .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Sonick Kan det være dimmebryteren som sitter i spaken på rattet ? Kan høres slik ut .. Skifet nettopp den pga et lignende problem på en g60 .. jaha kan jo være det. har du noen ide om hva den koster da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Den til 91 mod ( er jo ikke den samme ) men den kostet 740 kr med Vw audi klubb rabatt på Møller forhandler .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg