Gulbrandsen_Racing Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Øyvind Gantebein: Subber det noe sted ? Var grei høyde det der.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 haha, det var faen meg INGEN bombe at det er en hel hau med 240'er som kjører på kappa senksefjører..! Eier dere ingen skam.. er 1200kr VIRKELIG mye å forlange for et sett med senkefjærer...?`NYE!? Rart at biler som dette forbindes med vrak og hugge biler..! Gratulerer Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Når du betaler 1500kr for bilen, da er vel 1200kr for ett sett senkefjærer litt veel mye? Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Det er sant, derfor kapper jeg heller senkefjærene... Den blir jo ikke lav nok. Må over til Åkrene sett da, men døm er jo hellige... Heller svensk stål som ruster enn japansk plast som detter av... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 haha, det var faen meg INGEN bombe at det er en hel hau med 240'er som kjører på kappa senksefjører..! Eier dere ingen skam.. er 1200kr VIRKELIG mye å forlange for et sett med senkefjærer...?`NYE!? Rart at biler som dette forbindes med vrak og hugge biler..! Gratulerer Du er så jævelig smart ass.. 1500 for bil, 1200 for fjører, ja da er fjører dyrt.. Og DESSVERRE så har Volvo fått det harrystempelet, fordi det er biler som er billige i innkjøp, billige deler, osv osv osv. Jeg for min del har ikke no vrak eller hoggebil, mange andre som har det, men ikke min, og ikke MANGE andre her sin. Kappe senkesettet er vel noe annet det da, eller er det like ille? For ellers må man ut med 1300 kr per fjør, for spesiallaga fjører. Og hvis du da ikke kan skjønne at folk kapper en runde eller 2, så.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 WORD! Si hva du vil om volvo, men jeg tror det er mere moro for penga enn mange andre dretbiler... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 når folk lissom har så god peil på volvo så burde dem jo åsså vite at senkesett ikke senker bilen nokk akkurat. volvo-r-sport: japse blekk ruster jo mere en volvo i tilleg så de må jo bare være dritten da:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 skjønner ikke at folk skal slenge dritt bare fordi DE ikke liker bilen. det er mange andre som liker dem, eller så hadde det vel ikke hvert noen av dem på veien. som nevnt mange ganger før, folk har forskjellig smak og godt er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Øyvind Gantebein: Subber det noe sted ? Var grei høyde det der.. mellomakselen subba ved pådrag og høy belastning. men det tenker jeg er fordi det var en tjukkere type mellomaksel på den. hadde jeg ikke hatt den så tenker jeg det hadde gått fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 att mellomaksel'n subber må man vel regne med...? gjør det på stort sett alle gamle volvo'r (240/740) som er senka en del så vidt jeg har erfart. Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 bare å lage/kjøpe seg justerbart panhardstag:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg