ymrilix Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Driv å prøver meg litt på en gammel motor jeg fikk av en kompis her på forumet, mest for øvelse egentlig.. har tenkt jeg skal borre den opp selv men må vite hvor mye jeg kan ta.. og om det evt. er noen som har no stempler å tilby meg. No hjelp å få?? Takker for alle svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymrilix Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ingen som vet no om det her altså?? er 81mm originalt tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ja, det er 81 mm originlt. Du kan borre opp til 82,5 mm og kan da bruke stempler passende Audi sin NF, NG eller AAR-motor (2,3 10v 2309 ccm) samt 7A-motoren (2,3 / 20v 2309 ccm). Disse fås kjøpt nye over alt :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg