jedimastah Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 dette er altså bilen min: - 2001 Astra G 2.0DTi Caravan Selection - Steinbauer Pbox Powerboks. (ca 118hk, 250nm) - Koni 57i luftfilterkit. - Sportsinteriør - Black Diamond bremser - Proffsota ruter - H&R 40mm senk - svarte klarglass blinklys - tona baklykter - 20gig mp3spiller koblet mot rattstyring, originalt display og Sony hovedenhet, 12" JBL sub drevet av Emphaser forsterker. - Autogauge Smoked Edition turbotrykksmåler i midtkonsoll. Planer: - KW Coilovers er bestilt - Momo X-43 felg handles inn til uka. - Angel Eyes ligger og venter på postkontoret - Stabstag motorrom - Mer trim? TS-Racing chip, større turbo/intercooler. :D Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 hvordan type folger har du? Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimastah Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hvordan type folger har du? fortsatt allesio f1 :) Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Meget pen bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvilken størrelse er det på felgene dine? Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimastah Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 det er 8x18 felger :) men nå har jeg fått meg nye felger for sommeren. 8x18 et35 med 215/35 dekk. har i tillegg nylakkert front og hekk etter en ufrivillig stopp i rushen i vinter. ikke min feil. venter fortsatt på nye frontlykter, svarte angel eyes. disse gikk med i kræsjen. Siter Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 råtøff bil :) Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg