Steef Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Denne mekka jeg for en stund siden, men glemte helt bort og legge den ut her. Så jeg bare viser den nå :D Org: Modd: Comments and tips are being appreciated bigtime:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Er litt dumt at bilen har forhjulstrekk originalt. hehe. Så ut som en fin mod. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Meget pen. :) Må jo pirke på NOE. Sparco-dekalet ser litt urealistisk ut. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Takk for bra feedback.. Er den forhjulstrekk?:s Denne er ombygd til bakhjulstrekker:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 minna meg om ae86 levin 2 dørs:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 fin bil ja, bare dumt den er feilhjulstrekk.. må nok henge i me brekke om den der skal drifte noe særlig :P Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 tips,du har bare fjernet ett av 2 ekstralys med mindre eg ser feil... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Bakfelgen er litt "off" i forhold til vinkelen på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Han har jo latt ett fjernlys være da, kul detalje. Meget pen mod må jeg si =) Likte denne =) Og ps: Idag drifter folk med biler som drar både foran eller bak =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 For et MONSTER av en mono visker foran a damndamn hehe! Men ellers en fin mod =) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 For et MONSTER av en mono visker foran a damndamn hehe! Men ellers en fin mod =) Er vel ikke Mono visker forran på denna? Ser i alle fall ut som om han har beholdt de originale. Du har vel kanskje tittet litt for fort på bildet og tatt refleksjonen som monovisker?:jackinbox: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Er vel ikke Mono visker forran på denna? Ser i alle fall ut som om han har beholdt de originale. Du har vel kanskje tittet litt for fort på bildet og tatt refleksjonen som monovisker?:jackinbox: Hahaha, sant det :D sorry meg!:roll: Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg