Gå til innhold

Pass på, Prelude m/ feil km-stand til salgs...

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Satt og kikket gjennom Prelude-annonsene på Finn.no, og fant min gamle bil. Gjenkjente felgene, reg.nr. og anlegget som jeg har bygd med mine egne to hender (det har bare fått ny metallplate rundt elementene).

 

 

 

Har papirer på at jeg har eid denne bilen (et sted), og har lagret noen bilder fra stereobyggingen der man ser reg.nr og felgene.

 

 

 

Det har blitt montert lambo-dører og styling siden jeg hadde den. Jeg byttet bilen i en MX-5 som var verdt ca. 65.000,-.......

 

 

 

Da jeg byttet bort bilen høsten 2004 sto km-teller på 190.000 og der stoppet den. Hun som kjøpte bilen av meg kjøpte nytt speedometer, og siden den gang har man visst "glemt" å opplyse ny(e) eier(e) om dette! :/

 

 

 

Skal ringe og spørre hva selger har å si om bilen i morgen. Det er slett ikke sikkert at nåværende eier vet om svindelen, men jeg kan slå fast her og nå at 125.000,- for den bilen er SVINDEL uansett tilstand.

 

 

 

Annonse: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9778710&sid=16aYbaV9DG489064&pos=15&tot=16

 

 

 

Min "hjemmeside" hvor man såvidt ser reg.nr. på førstesiden og stereoinstallasjonen baki: http://bilstereo.2ya.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og kikket gjennom Prelude-annonsene på Finn.no, og fant min gamle bil. Gjenkjente felgene, reg.nr. og anlegget som jeg har bygd med mine egne to hender (det har bare fått ny metallplate rundt elementene).

 

 

 

Har papirer på at jeg har eid denne bilen (et sted), og har lagret noen bilder fra stereobyggingen der man ser reg.nr og felgene.

 

 

 

Det har blitt montert lambo-dører og styling siden jeg hadde den. Jeg byttet bilen i en MX-5 som var verdt ca. 65.000,-.......

 

 

 

Da jeg byttet bort bilen høsten 2004 sto km-teller på 190.000 og der stoppet den. Hun som kjøpte bilen av meg kjøpte nytt speedometer, og siden den gang har man visst "glemt" å opplyse ny(e) eier(e) om dette! :/

 

 

 

Skal ringe og spørre hva selger har å si om bilen i morgen. Det er slett ikke sikkert at nåværende eier vet om svindelen, men jeg kan slå fast her og nå at 125.000,- for den bilen er SVINDEL uansett tilstand.

 

 

 

Annonse: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9778710&sid=16aYbaV9DG489064&pos=15&tot=16

 

 

 

Min "hjemmeside" hvor man såvidt ser reg.nr. på førstesiden og stereoinstallasjonen baki: http://bilstereo.2ya.com

 

Kjipe greier! Prisen burde også vært riktig... 125 000 for en 2.0!!!!

Silvia S15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette sto på annonsen jo hmmm

 

en av våre prosjekter klar til sommer

 

leter du etter noe unikt til sommeren?

 

her har vi noe ingen i norge har.

 

oppmerksomvekkende bil med stor stereo.

 

det er byttet km måler etter den gamle sviktet.

bilen har egentlig gått 215000

 

ring for mer info el send mail.

 

for mye å skrive om bilen.

 

pris kan diskuteres ved rask avgjørelse

finansiering kan ordnes på dagen med 0,- i egenkapital

 

vi vil gjerne stå behjelpelig med å bygge din bil også etter dine ønsker til konkurranse dyktige priser. ta kontakt for en uforpliktende bil prat..

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det der sto ikke der første gangen jeg så på den annongsen. hehe.

 

 

Korrekt!

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Han er fornøyd ja, men jeg syns 100'000 var litt drøyt. Er litt skjønnhetsfeil på den som frontfangeren. Lambodørene har også ført til at dørtrekket er ødlagt siden den skaraper i a-stolpen. Anlegget i bilen spiller utrolig høyt men bassen er litt for hard og metallisk vil jeg si.

 

Men da er jo alt i orden! :D

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår