Gå til innhold

vært og handla meg nytt interiør i dag

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

kom da endelig over et helt greit 242gt interiør, så da ble det handel på meg gitt, et lite hull i førerestolen, men det kan jeg leve med siden jeg kommer til og montere recaro stoler alikevel ;)

dørsidene er litt slappe i pappen, men ikke ikke værre enn at dem er helt greie til mitt bruk, skulle også få med sort gulvteppe, til interiøret, så da blir nok 242en bra, litt lakk nå så blir nok den bra også ;)

DSC01823.JPG

DSC01824.JPG

DSC01825.JPG

DSC01826.JPG

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut.. di dør trekka så jo hel ut, kansje litt vasking åpussing så blir dem god som ny:) bra kjøp.

leter etter samme typen intergjør bare med blå stripe.

mvh crosspipe

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom da endelig over et helt greit 242gt interiør, så da ble det handel på meg gitt, et lite hull i førerestolen, men det kan jeg leve med siden jeg kommer til og montere recaro stoler alikevel ;)

dørsidene er litt slappe i pappen, men ikke ikke værre enn at dem er helt greie til mitt bruk, skulle også få med sort gulvteppe, til interiøret, så da blir nok 242en bra, litt lakk nå så blir nok den bra også ;)QUOTE]

Nice!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se hvor mye han har gitt for det, så kan vel ikke si bra kjøp da kanskje? Direkte pent er det ikke med GT interiør..

Menmen...det er nå min mening..

du kna sikkert få kjøpe det orginale beige interiøret mitt billig om du syns det er penere..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider