MercFreak Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 kom da endelig over et helt greit 242gt interiør, så da ble det handel på meg gitt, et lite hull i førerestolen, men det kan jeg leve med siden jeg kommer til og montere recaro stoler alikevel ;) dørsidene er litt slappe i pappen, men ikke ikke værre enn at dem er helt greie til mitt bruk, skulle også få med sort gulvteppe, til interiøret, så da blir nok 242en bra, litt lakk nå så blir nok den bra også ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosspipe Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 dette ser bra ut.. di dør trekka så jo hel ut, kansje litt vasking åpussing så blir dem god som ny:) bra kjøp. leter etter samme typen intergjør bare med blå stripe. mvh crosspipe Siter 1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil 1980 Chevrolet caprice classic 5,7 [x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 kom da endelig over et helt greit 242gt interiør, så da ble det handel på meg gitt, et lite hull i førerestolen, men det kan jeg leve med siden jeg kommer til og montere recaro stoler alikevel ;) dørsidene er litt slappe i pappen, men ikke ikke værre enn at dem er helt greie til mitt bruk, skulle også få med sort gulvteppe, til interiøret, så da blir nok 242en bra, litt lakk nå så blir nok den bra også ;)QUOTE] Nice! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Vil også ha sånt ... ;) nice evt skinn... Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 dette ser bra ut.. di dør trekka så jo hel ut, kansje litt vasking åpussing så blir dem god som ny:) bra kjøp.leter etter samme typen intergjør bare med blå stripe. mvh crosspipe blå striper? finnes det da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kult at ikke alle går for bur og ribba innvendig. 242 med interiør er tøft. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Bra kjøp :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Bra kjøp :D Kan ikke se hvor mye han har gitt for det, så kan vel ikke si bra kjøp da kanskje? Direkte pent er det ikke med GT interiør.. Menmen...det er nå min mening.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg synes nå at de gt interiøret er tøfft.. ekke alle som har slikt interiør. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kan ikke se hvor mye han har gitt for det, så kan vel ikke si bra kjøp da kanskje? Direkte pent er det ikke med GT interiør..Menmen...det er nå min mening.. du kna sikkert få kjøpe det orginale beige interiøret mitt billig om du syns det er penere.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 du kna sikkert få kjøpe det orginale beige interiøret mitt billig om du syns det er penere.. Har det jeg.. Prøvd svart vinyl-lakk? Gjør mye!;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kult at ikke alle går for bur og ribba innvendig. 242 med interiør er tøft. kunne godt tenkt meg bur selv, men så skal detta være en sommerbil, ikke noen banebil, så må nesten ha litt interør også.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Måtte ut med for det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Faen,tøft det der ass! Naboen har en 242gt som er helt orginal men desverre rust da. Interiøret er dønn strøkent!Må spørre hva han skal ha for den. Men eller,det så bra ut interiøret da..åsså er det jo gt!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg