esbandos Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hvordan er det med trykkboksen forresten? Kan jeg ha sånn at jeg kobler til trykkrøret UNDER boksen istedet for midt i? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hvordan er det med trykkboksen forresten? Kan jeg ha sånn at jeg kobler til trykkrøret UNDER boksen istedet for midt i? Tror ikke det spiller noen rolle hvor du kobler til. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ah.. Men kan du svare på om jeg kan bruke en gasser uten å trykktette den? Kan jeg bruke gulkork? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ja, du kan bruke en forgasser uten å trykktette den.. om du kan bruke en gulkorkforgasser veit jeg ikke, men funker sikkert ei lita stund hvetrfal.. prøv du, det er det enkleste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Kommer bilen til å gå dårligere uten trykktett gasser, enn med? Er det ikke egentlig bedre med gulkorkgasser, enn svartkork? Med tanke på bensin/blanding? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Her er original monteringsanvisning for vannkjøling sats, skjønner du det ikke nå bør du la være å bygge motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ahh.. Men et spørsmål der.. Hvorfor bytter dem til den runde typen ekspansjonstank? Den har jo samme virkemåte som den firkantige, eller? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jeg bruker den store.. Funker fint det.. hmm.. Men den runde sto på når jeg kjøpte bilen.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Så det har ingenting å si? Neivel. Da bruker jeg den jeg har da.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Noen som vet hvordan jeg kan lage oljereturen? Borer hull i bunnpanna, og sveiser på et rør, ja, men blir det tett? Går det an å legge eksospasta rundt ellernoe for å få det HELT tett? Hvordan har dere laget det? TIG eller MIG sveisa dere? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ingen som vet? Eller ingen som gidder svare...? :p Trenger svar fort, da jeg skal bytte til turbomotoren ganske snart.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg foretrekker MAG sveis, det går an å gjenge inn ett rør, har gjort dette og, brukte gjengetape. Runde ekspansjonstanken stod i K-Jet biler og fulgte med på intercooler satser, det er for plassens skyld, men du kan så klart bruke den vanlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg svarer ikke fordi jeg ikke vet. :P Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ah.. Jeg bruker da bare den tanken jeg har da.. :) Mener forresten at den runde tanken bare stod i 700serien.. Har skrudd på 4-5 forskjellige 240'er som har hatt samme firkantige tanke. 2 av dem hadde K-jet motor.. Ang retur: Gjenge inn rør? Hvordan gjør du det? Bunnpanna er jo ikke såpass tykk at du får gjenger inni der? MAG-sveis? Funker ikke MIG? Hva er forskjellen på de to? Husker ikke helt. Lenge siden jeg gikk på skole nå.. :p _240_turbo_: Skjønner jo det at folk ikke svarer fordi dem ikke veit, men er jo garantert flere enn de som har svart her som har gjort akkurat det samme som det jeg skal gjøre..? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 forskjellen på mig og mag er dekk-gassen (mag er vel uten)... bruk mig så får du dette tett uten problem;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.