infested Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 har du hørt med han om de kantene forresten?.. hvorfor han kun har kurvet ett hjørnet? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja men i ein vanlige bil så er de ikje bare tr å hiva ein råten kasse med store port inn å tru man får trykk Stor port er som oftest mye trykk.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 har du hørt med han om de kantene forresten?.. hvorfor han kun har kurvet ett hjørnet? Har ikke fått spurt han om det nei, men blir vel til at jeg prøver selv med sparkel, for da kan jeg evt bare hamre det enkelt bort om det ikke funket så bra.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 tøffe saker,har stor respekt for dere galninger som spiller over 155db.....det er jaggu vanskelig....:partyon: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe, veldig praktisk port da, når det kommer til kobling av subbene osv. da er det bare å krabbe inn i porten å koble i vei :) Er bare å dukke opp på en konkurranse det vettu så finner man nok en klasse til deg :) Ja,heheh.Så litt på regler idag.Må delta i Street C tror jeg. Det går sikkert ikke bra,men jeg vil bare prøve å nå målet mitt,å bryr meg ikke så hardt om plasseringer :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 syykt hele greia hehe 2 forbanna råtne subber å så spiller di piga meg over det meste helrått er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 syykt hele greia hehe 2 forbanna råtne subber å så spiller di piga meg over det meste helrått er det Dette er 2x10" med 1500 watt rms og ved 11-11,5 volt på batteriet. Etterhvert nå blir det jo 2x15" med 3000w rms og fårhåpentligvis ett noe mindre spenningsfall :) så får vi jo se.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Rått med 153db ! :) Hvordan 15" er det som skal inn i pandaen da? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Rått med 153db ! :) Hvordan 15" er det som skal inn i pandaen da? Heisann Boddiz, det står i den første posten ;) men siden den var litt uoversiktelig så skal du få vite det her også ;) 2 av disse http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Heisann Boddiz, det står i den første posten ;) men siden den var litt uoversiktelig så skal du få vite det her også ;) 2 av disse http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html det kommer til å bli sykt... hehe.. men du nils.. jeg kom til å tenke på att for å lage ett avrundet hjørnet må man jo bruke veldig mye sparkel... spørs jo på kurven.. men vil ikke detta riste seg i stykker a?... store sprakelflak vil vell løsne? eller? hehe Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Heisann Boddiz, det står i den første posten ;) men siden den var litt uoversiktelig så skal du få vite det her også ;) 2 av disse http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html Oh nice! Kan tenke meg de der kommer til å trykke noe sinnsykt! Du er vel ikke med i Team Pioneer er du det?! Uansett gleder meg til å se mere av de 15" der:D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Oh nice! Kan tenke meg de der kommer til å trykke noe sinnsykt! Du er vel ikke med i Team Pioneer er du det?! Uansett gleder meg til å se mere av de 15" der:D Team Pioneer SPL finnes ikke i Norge enn så lenge, men er sponset av Pioneer ja. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Team Pioneer SPL finnes ikke i Norge enn så lenge, men er sponset av Pioneer ja. Okok=) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 også kalt "team bortskjemt";) Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 det kommer til å bli sykt... hehe.. men du nils.. jeg kom til å tenke på att for å lage ett avrundet hjørnet må man jo bruke veldig mye sparkel... spørs jo på kurven.. men vil ikke detta riste seg i stykker a?... store sprakelflak vil vell løsne? eller? hehe Altså, jeg tenkte å sette noen inni kassa som kunne holde på det under konkurransen, er jo bare snakk om noen få sekunder uansett :D (altså, jeg finner nok på noe skal du se ;) ) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg