Malfred Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 jeg sier bare, ALDRI kjøp plugg ledninger fra biltema :O jeg fikk overslag etter kort stund som sprengte tenningsmodul osv :S masse arbeid med andre ord! grei bil foresten :D Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ja, dette har jeg merket! Ledningen som går fra coil til fordeler lå nedat turboen, og smeltet selvfølgelig, og da måtte jeg bare ha noe fort, så da ble det biltema. Aldri igjen! Er tungstarta som faen, og må nesten hver gang ut å dytte ledningene inn i fordeler etc. Har hvertfall helt nye NGK plugger da! ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 å? faen jeg ser det i hvertfall ikkem på bilde da:P hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 okey.. jeg ser det nå:pray hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Har vurdert å gjøre det i sidelampene også, men hvordan åpner jeg de? Og, lyser det mye dårligere? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 jeg trur dem sitter lima men skall ikke love no for hakke hatt opp det enda. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Nei, er der jeg og. Tror det er limt, men har ikke turt å åpne. :P Skal uansett ha nye blinkers, da mine er ødelagt, men det funker inntil videre ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hehe.. jeg har en liggende løst jeg tenkte jeg sku prøve å opperere før jeg går på dem som er på bilen for dem er nye:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Joda, lenge siden sist her ja! :) Har fått byttet girkasse, og clutsj, men det viste seg at clutsjen jeg hadde fått, var til B21ET. Men, men. Jeg trengte ny lamell, så vi tar det vi har. Senere samme dag, røyk bakakselen. Var en orginal-aksel, som var sliten. Veldig sliten. Den ble byttet etter noen få dager. Byttet også fremre mellomaksel, da foringa var totalt kake. Ellers har jeg fått låne et sett Eiker. E1 naturligvis. Har kjøpt ny chip, kjøpte av Haien her på forumet. BSR til ET. :D Ny intercooler har jeg også fått, av typen grom. Stor og fin, i aluminium. Så nå lader jeg 1 bar vært øyeblikk. :) Neste på tapeten er senkefjører, det har jeg liggendes. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Blinklysene er limt sammen. Du kan hive dem i ovnen en liten stund før du begynner, så blir dem mer medgjørlig.. Jeg brukte loddebolt, varmepistol og flatt skrujern for å åpne mine. skal godt gjøres å ikke ødelegge dem :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Tror jeg driter i det. Tar ikke kjangsen på å ødelegge de. :) Nå er chip'en min kommet og. :D Skal få bygd om til den nye intercooleren en dag også, men siden jeg samtidig skal bygge om til annen radiator, har jeg ventet med det. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Joda, lenge siden sist her ja! :) Har fått byttet girkasse, og clutsj, men det viste seg at clutsjen jeg hadde fått, var til B21ET. Men, men. Jeg trengte ny lamell, så vi tar det vi har. Senere samme dag, røyk bakakselen. Var en orginal-aksel, som var sliten. Veldig sliten. Den ble byttet etter noen få dager. Byttet også fremre mellomaksel, da foringa var totalt kake. Ellers har jeg fått låne et sett Eiker. E1 naturligvis. Har kjøpt ny chip, kjøpte av Haien her på forumet. BSR til ET. :D Ny intercooler har jeg også fått, av typen grom. Stor og fin, i aluminium. Så nå lader jeg 1 bar vært øyeblikk. :) Neste på tapeten er senkefjører, det har jeg liggendes. Skal du bruke den clutch`en der kan du bare vente på sluring den dagen du har chippa den :) samme om du bruker lammelen eller hele greia. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 På tide å skryte litt her igjen da! :) Har fått skrudd endel, herja endel, og ødelagt endel. Totale dele-counten er slik: 1stk venstre baklys 1stk høyre baklys 2stk M47 3stk M46 (Hvorav en var J/P modell) 3stk 1031 bakaksler. Har kommet fram til at jeg må få meg en girkasse som holder mål! Intercooleren er på plass, men det er bare jalla og midlertidig, så jeg vil ikke ta bilde engang. Også har jeg handla turbo. Garrett T3/T4. Kinagrenrør har jeg også kjøpt. Har henta meg en GLT delebil, men denne er 1991 modell, altså 8v. Den har alt utsyr, eneste som mangler er takluke, og elvindu bak. Veldig snart blir det sveiset rust på bilen, også skal jeg overhale og sette sammen en ny 1031 med lamelldiff, vanlig Volvo Anti Spin klump. Ellers er det ikke så mye som har skjedd. Har senket den, og montert 18" hjul. Sota vinduene på bakdørene også. Har også lagret opp med gummi. Kommer kansje bildeupdate imorgen! :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg