Gå til innhold

Verktøy som kan være kjekt å ha i en Volvo

Ranger emnet


volvo-Christian

Anbefalte innlegg

jeg har med meg jekk, reservehjul. litet pipesett, strips, tang, olje. ferdigblanna frostveske, startkabler, pærer , sikringer, teiprull å en latman størelse xxl:D trenger som regel ikke dette men man veit aldrig..

 

Haha, du kunne jo sagt

"jeg har med meg jekk, reservehjul. litet pipesett, strips, tang, olje. ferdigblanna frostveske, startkabler, pærer , sikringer, teiprull for å skjule at latmannen i størrelse XXL er ett våpen.." :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, du kunne jo sagt

"jeg har med meg jekk, reservehjul. litet pipesett, strips, tang, olje. ferdigblanna frostveske, startkabler, pærer , sikringer, teiprull for å skjule at latmannen i størrelse XXL er ett våpen.." :P

 

hehe sier noe der:p

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader hvor mye rart dere har med a gutter:P

 

*Hjulkryss

*Saksejekk

*10,12,13mm fast nøkler med skralle funksjon + en skift nøkkel.

*Et skrutreker sett.

*Og et MUST om vinter`n, kjetting!

*Og evt. et reservehjul! (eller såm skum på boks)

*Og muligens som den ene kameraten min gjorde når vi skule til sverige, ta med ei ekstra gir kasse:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verktøykasse med:

strips

alt av fastnøkkler og pipesett

sikkringer

pærer

krympestrømper

reservehjul

3stk slepetau

start kabler

frostvæske

bly tilsettning

6 par hansker :P

strikker (til å holde bagger og lignende)

latmans arm

tape

Leatherman

relee

bolter og skruer

tja.. Og skvettlapper :P

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare verre og verre det her :P hehe..

 

Startet med et skrujern og et par fastnøkler, til vann, ledning, latmansarm osv osv.. hehe

 

Kan jeg være den første som sier at jeg har stormkjøkken atti i tilfelle nldsitvasjon langs landeveien og man kan jo bli sulten av og vente ;) hehehe:P neida..

 

Men er mye rart som er kjekt å ha med..:)

 

Bruker og tenke mest over å ta med nødvendige ting når jeg skal kjøre langt.. men bare rundt om her så er ikke det så nødvendig:)

 

Eneste et par små ting, og bensin kan være veeeeldig greit :) Har vært ute for det en gang, og hadde da ei full kanne atti, og har aldri vært så glad før :P Og lofte meg selv at den skulle alti stå der helt full i tilfelle det skulle skje igjen:)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjørt div biler. på orginale 240'en har jeg pleid å ha med ca 20kg verktøy.. liker ikke å føle meg hjelpeløs.

 

har også hatt et par småtrimma turbo 240'er og der har jeg med meg ca 35kg verktøy og reservedeler. samt bensin.

 

Nå har jeg gått over til V70 som bruksbil. har sparsomt med ting og hjelpe meg med:

reservehjul

jekk

latmannsarm

NAF medlemskap.

 

Er egentlig ufattelig deilig å slippe å ha med så mye verktøy baki bilen. For det første så skrangler det fælt og så bruker bilen enda mer bensin.. Føler meg egentlig godt hjelpt med full kasko og naf-medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår