Gå til innhold

Dusør Kr:10000;-!!!

Ranger emnet


Bad Man

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DADA

Sett dere ned og regn ut hvor mye ditt og datt koster, så ender dere opp med en ganske STOOOOR sum uansett hvilken bil dere bygger.denne er til deg som ringer fra hemmelig nr:mad:

kun seriøse ........takker på forhånd:cool:

 

ein så eg eg kjenne kjøpte A4 1.8T.... 18" +++++++

full RS4 styling etc.. strøken bil... 96 mod... denna o va det gjort utroligt mye me.. han betalte 229k... desverre så må eg sei at 350 for den bilen..

 

det vil væra å tro på nissen..

men fin bil..

det ska du ha :D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sånn det funker..

kan ikke kjøpe nye felger til 40 000 på en bil og da rekne med en får 40 000 mer for bilen ..

 

Fin bil ekrke det, men tror ikke du kan rekne med mer en 250k el noe sånt for den. ... for 350k er det altfor mye annet snadder å velge i .. kan jo kjøpe en nsx for den prisen!!

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen har DADA satt!ring og prut hvis dere er intereserte.:rolleyes:

dere må jo ikke sammen ligne denne med en vanlig 96 mod a4.

det kan jo tenkes at en vil kjøpe en bil færdig stylet.en som har litt penger til å legge i en bil men som verken har tid eller kunskap om å style/trimme en bil;)

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

funker dårligt å legge ut bilder fra skrivebordet ditt.....:D

 

eeeh... er du blind eller noe?

Om du klikker på "Sitere" knappen så ser du hvor bildet er i fra.. det er ikke fra skrivebordet mitt.. det ligger online.. idiot..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

hm, funket ikke går. fikk bare opp stien til skrivebordet...

 

da tror jeg det er noe gæli med data'n din...?

samma det.. Laaaaaaaang tråd for en så simpel Topic.. Vet ikke hvor mange av de som har posta her, faktisk har skaffet DADA en kjøper :rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

 

da tror jeg det er noe gæli med data'n din...?

samma det.. Laaaaaaaang tråd for en så simpel Topic.. Vet ikke hvor mange av de som har posta her, faktisk har skaffet DADA en kjøper :rolleyes:

 

Er vel heller et spørsmål om evt kjøpere ikke har blitt skremt vekk?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår