Zemeckis Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kanskje på tide med litt oppdatering. Har ikke skjedd så veldig mye. Fant en god del vann i gulvet for en uke siden. Så her om dagen så fant jeg ut hvor det kom fra. Mangler en propp rett over hvor man trekker i greia for å åpne panseret. Var innom Nardobil og bestilte meg ny propp, turboemlem til grillen(som skal på når tusenmetringene blir enten satt bakgrillen eller fjernet helt. Samt litt lakkstift. Blir ikke gjort spesielt mye med bilen før til sommerferien. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Veldig fin bil du har. Min er ganske så lik. Jeg kjøpte meg tak vinge hos bcb. Mye grunnarbeid på den. hoff. Er du å råner på Shell Bilbyen me volvoen da? Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Dårlig mer råning på bilbyen ja. Kjører som regel forbi når jeg skal hjem i helgene for å se om det er noe liv. Pleier å være lite med bilen når jeg kjører forbi:/ Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte den volvoen jeg har nå. Så er ikke sikkert du har sett den ennå. Men den blir vell å se der mange helger framover. Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Får se om jeg ser deg neste gang da:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 lure på om det var deg jeg så på kvål idag? Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Stemmer det ja. Så deg og. Sto i lang kø pga ulykken i går. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Så veldig strøken ut biln din. Det sa han som kjørte min å Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Er ok den. Skulle helst ha skiftet ut forskjermen på førersiden, da den er rusten og en god del bobler. Ellers så har lakken oksidert en del på visse plasser. Skal ta lakkrens og poler bilen når jeg skal ut i ferie fra neste fredag. Så ikke så værst ut din heller. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 begynner å være slitn i lakken min ja men har planene klar for hva som skal gjøres der. hehe. Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Liten update: HAr fått fjerna tusenmetrene og lyktepusserne. Må bare koble om slik at jeg får strøm til grøftlysene,men det blir gjort etter hvert.Har fått røde øyne og mågå uten linser noen dager,så det er ikke så lett å se:p Edit: Jeg har lyst til å fjerne hornen vekk fra bak grillen og ned,f.eks bak støtfanger og leppe under der igjen. Hvordan skal jeg feste den? Noen tips? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Updates: Fått skifta innsugspakninga men det var visst noe på innsuget som gjorde at motoren fikk falksluft og gikk litt dårlig. Men nå går motoren reinere og rister mindre på tomgang. Mangle bare å få bort litt (ventil?)tikking. Samt at motoren går bedre enn den hadde gjort. Synderen: Var på en dagstur til Oslo for et par dager siden og kjøpte bla et digital kamera sammens med samboern og hun tok en del bilder av bilen. Oksidering (Tar lakkrens på den når været blir bedre) : Motorrom: Interiør: Volvo`s 15" Turbo felg: Hva syns dere? Driver å funderer på om jeg skal ta turen til Ål treffet neste lørdag iom at det ikke er mange timene fra Rjukan. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Kom til Ål! Det er koselig på treff. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Kom på Ål ja=) Får vel kanskje tatt en prat med dere som skal dit da=) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hallo, sto sidenav meg på tunga her om dagen du? Synes det var morro å se når jeg kom ut til bilen:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg