CaliberSXT Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har kjøpt en Caliber SXT crd. (140 hk diesel). Har kjørt den nå i overkant av 3000km. Å kan ikke annet en å anbefalle denne bilen. Er kjempefornøyd, drivstoffgjerrig, bra trekk kraft, gode seter, bra navigasjon, den er også kul og se på og skiller seg ut:pray så er ikke annet å gjøre en og bøye seg i støvet. Dodge har klart og sette sammen en billigbil, som fungerer meget bra. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 BILDER mann - bilder! :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 http://dodgeram.no/ Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har ikke bilder av min på pc enda, men kommer. Den er sort med sorte ruter bakover. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har nylig kjøpt meg en Dodge Caliber jeg også. Så lurer jeg på om er disse godkjent til å bruke i Norge..? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-07-DODGE-CALIBER-BLACK-LED-HALO-PROJECTOR-HEAD-LAMPS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ008QQitemZ180146394947QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 lampene er SAE/DOT godkjente og dermed lovlig å bruke i Norge. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Supert, da blir dem bestilt snart.. Takker Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Har prøvd caliber og kan bare si at det faktisk er en super bil å kjøre. Gleder meg til nye Avenger kommer, den ser rå ut på bildene! Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hey. Godt å se at det e flere av dere Caliber kjørere. Har selv en sunburst orange SXT 140 hk. E storforøyd me den. Eneste jeg må pirke på er at den støyer en del og at det er lite bagasje plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg