Gå til innhold

Min volvo 240 turbo =)

Ranger emnet


240turbo

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt noen bilder av bilen med vinterhjula:P Må si det er bedre med Superdtm felga:P Men bilen ble myye lavere, må se det positive i det;) hehe...

 

Har du ikke riktig rulle diam da?:coplight

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel kanskje høyere profil på vinterhjula enn super dtm. Nå har det seg slik at mye gummi fjærer mer hvis du ikke kjører med 4 bar trykk i dekkene dine da. Derfor blir den lavere, selv med tilnærmet lik rulleomkrets. Hvis han i tillegg har litt mindre, så blir den jo enda lavere! :) Finfin bil.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kamerat som sto i verkstedet idag å slipte sveis, Så Delte slipeskiva seg, Jaggu smalt det godt.. Halve skiva gikk rett igjennom sideruta på en Ford Ka på høyre side... Å så klart måtte bilen min stå der den andre halve skiva tok veien:P men men, godt ingen ble truffet av den.. Jaggu fali..

old volvo never die they only go faster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Litt update;D

 

Nylakkert panser, pågrunn av slipeskiva som satte skikkelig spor:P godt å bli kvitt steinsprut å=) Tok med vingen i samme slengen!

 

Ellers har jeg laget meg grill med nyere emblem:)

 

sparklet igjen der emblemet satt

 

Bilde258.jpg[/img]

 

Bilde259.jpg[/img]

 

Bilde261.jpg[/img]

 

Grillen jeg tok emblem av:)

Bilde262-1.jpg[/img]

 

Å slik ble det til slutt...

Bilde263.jpg[/img]

old volvo never die they only go faster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stemmr det:P Hadde akkurat kjøpt teltet, men trodde det skulle være litt større da:P Parasolen vi lånte av østlien var jo 3 ganger større enn teltet;D

 

hehe:P har litt av det på film å tror jeg,filma endel på treffet,+mange bilder.. ser du har et av mine som avatar:)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,okei:P Ja, du fikk tatt mye bilder oppi der:) Glemte igjen kamera hjemme jeg, så er bra noen får tatt bilder;)

 

er jeg først i gang med kameraet så blir det fort endel bilder ja:)

håper å få bilen grei til neste års heidal,tamt å bare sitte på bobil dit:P

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Lakkerte du de brede listene nederst på dørene og skjermene selv, eller satte du bort jobben til noen andre?

Må bare si det igjen..den er utrolig fin den bilen din! Har samme kaross som deg, så du gir bra inspirasjon!:)

Holder på å få godkjent motor og senk jeg nå. Når det er i orden blir det shining på exteriør.

 

Stå på videre med bilen og hold den like pen som den er nå!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår