Gå til innhold

Arntsen's Golf IV Prosjekt

Ranger emnet


Arntsn

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De frontlyktene er rå. Men vurderte du ikke golf v-lyktene? Har selv titta en del på dem.. Men dette blir bra!

 

dem er RÅ!:D gleder meg vilt til jeg får dem!:D

Nej vurderte dem egentlig ikke:\ litt kjipt nu når æ ser på dem i etterkant:P men går for Celis, bestemte meg for dem når jeg fikk bilen!:P hehe;)

 

Har også lagt på Sommerskoen nå!:D DEILIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten Update nu.

har akkurat bestilt deler fra Tmtuning!:D

 

Hella Celis Angel Eyes

også Golf IV Gti girkule!;)

 

Gratulerer med bil! Detta blir nok bra:)

Har du noe erfaring med Tmtuning?

Har sett på litt diverser derfra som kan være interresant, men "ingen" har vært borti dem før... eller?

Kjapt? God service?

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil! Detta blir nok bra:)

Har du noe erfaring med Tmtuning?

Har sett på litt diverser derfra som kan være interresant, men "ingen" har vært borti dem før... eller?

Kjapt? God service?

 

Takk Takk!:D

Trur også det kan bli bra dette!:)må bare bruke litt tid!;)

 

Har ingen erfaring med TmTuning, men en kompis av meg (Thofte) på forumet har en del erfaring!:)

er første gangen jeg bestiller og er fornøyd så langt!:)

dem er ganske kjapp med varene slik jeg har fått innsyn av, dem reagerer fort på mail og sånt!:) så vil absolut ambefale dem egentlig!:) er ikke siste gangen jeg bestiller der ifra!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei god kveld i stuen! Bra du tar råd og slenger opp god bilen!:D Ser meget bra ut lasse, stå på! Ble også veldig bra med sommerskoa på, og engleøya blir garantert en vinner!:)

 

Ser noen spør angående TM Tuning, og om jeg skulle gi karakter til de, så blir det en soleklar 6'er! Servicen er topp, veldig rask levering (litt avhengig av fraktmetode da) og hyggelige folk!:) Så om man finner noe man liker der så ikke vær i tvil om å bestille engang! :thumb

 

Kan nevne at jeg har bestilt flere ganger fra de, og har ikke en eneste negativ ting å komme med:)

 

Det var litt OT, men lykke til lasse! Så prates vi angående girkula, skal ha den!:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør de ikke, av den enkle grunn at det ikke er toll på bildeler. Eneste avgift du må betale er MVA, det vil si et 25 prosents tillegg til den prisen du betalte. Kostet varen 1000 kr, må du betale ca 1250 tilsammen. Simple as that!:) Dette er i hvertfall min erfaring når jeg har bestilt fra utlandet!

 

Et hot tips er å bestille fra USA nå, og da mener jeg NÅ! Kursen er nede på latterlige 5.95 (ca. hvertfall), LØP OG KJØP! :D

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør de ikke, av den enkle grunn at det ikke er toll på bildeler. Eneste avgift du må betale er MVA, det vil si et 25 prosents tillegg til den prisen du betalte. Kostet varen 1000 kr, må du betale ca 1250 tilsammen. Simple as that!:) Dette er i hvertfall min erfaring når jeg har bestilt fra utlandet!

 

Et hot tips er å bestille fra USA nå, og da mener jeg NÅ! Kursen er nede på latterlige 5.95 (ca. hvertfall), LØP OG KJØP! :D

Dumt at det blir så mye OT, men må svare på den. Har handlet VELDIG mye fra utlandet selv. Så er klar over reglene. Om de hadde sendt varen som "gift" og prisen hadde vært under 1000 ville man sluppet momsen og.

 

Og det ikke bare moms man må betale. Man må betale forenklet tollbehandligsgebyr eller no i den duren. + At om varen må fortolles så blir den liggende på gardermoen langt lengre enn hva den ville om den ble sendt som "gift".

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT igjen=/: Ja, det stemmer.. Litt dårlig eksempel det med 1000 kr, men det var bare for å gjøre det enkelt å forstå:)

 

Men siden det er bildeler det er snakk om i utgangspunktet, så er det ikke vits å blande inn toll engang, siden bildeler ikke er tollpålagt. Men du må ofte betale for selve behandlingen av varen ja. Uten at jeg noen gang har gjort det ifølge de papirene jeg sitter på fra posten.

 

Når man får melding om at varen er kommet til tollbehandling, så fakser/mailer man bare faktura på kjøpet til de. Så har det for meg tatt 3 dager før jeg har mottatt pakken, null stress!:)

 

Har du hørt noe mer fra TM Tuning lasse? Fått den fakturaen i PDF-format osv?:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår