ole12 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Heisann. Da var bilen henten, men EU-godkjenninga var ikke i boks. Var et par feil, ABS,EKSOS,Hjullager,Styreledd og noe sånt. Har nå vert på verksted i to dager og alt har blitt fikset uten om ABS, de må feilsøke manuelt. Han fikset ikke eksosanlegge fordi han sa det var nokså ødelagt, og at jeg må få nytt før det detter av:P Så hvilket eksos anlegg er bra til Corrado? Ikke for dyrt heller. Er supersprint noe fra? Fra Katalysatoren? Mvh Ole Morten Skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Akkurat kjøpt fortex til bruttern sin. Låt bra det. Fortex er rustfritt Jetex/Simons Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 har selv supersprint, veldi fin passform, rustfritt, og veldig fin lyd i eksosen:D Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hvor kjøper man det da? Har noe lokalt Fjetland VW forhandler. Er jo ikke stengt i påsken så får ikke ringt, men tror dere de leverer noe sånt? Eller må jeg bestille på nett å montere selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hvor kjøper man det da? Har noe lokalt Fjetland VW forhandler. Er jo ikke stengt i påsken så får ikke ringt, men tror dere de leverer noe sånt? Eller må jeg bestille på nett å montere selv? Tviler på at de forhandler effektanlegg. Men er mange sider på nettet. Feks extremecar.no men de har bare simons + +. Men se på nettet. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Vanlig Simons har en tendens til å ruste opp ganske fort Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Vanlig Simons har en tendens til å ruste opp ganske fort Jepp, men de selger jo i rustfritt også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jeg vil helst ha supersprint, fordi jeg skal kjøpa supersprint greenrør også, så vil helst ha en type produsent. Men hvor selges det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jeg vil helst ha supersprint, fordi jeg skal kjøpa supersprint greenrør også, så vil helst ha en type produsent. Men hvor selges det? Felgimport importerer supersprint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Når det er snakk om eksos her. Har det noko for seg å fjerne innmaten i kat. eller bytte den med eit rør, får man noko merkbar effekt av det? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Når det er snakk om eksos her. Har det noko for seg å fjerne innmaten i kat. eller bytte den med eit rør, får man noko merkbar effekt av det? På effektanlegg så bruker de jo ofte cat-erstattere, så ja, man burde få mer effekt. Men merkbar effekt er vel noe helt annet, man skal vel få en god del hester ekstra før man merker noe særlig til det. Men du vil nok få mer lyd om du setter inn en rakt rør isteden. Jeg gjorde det på min første corrado og det bråkte litt ekstra. Må lage nytt hull til lamdasonden da evt., da denne sitter i cat'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 bsbildeler.no selger supersprint effektanlegg Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg