reyes Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har en Vectra 1,8 99 modell. Oppdaget det er ikke var den gamle typen oljefilter. Oljefilteret mitt er bare et filter uten den kuppelen rundt, hvis dere skjønner:P Pleide alltid å sitte under bilen ved høyre front hjul. Nå aner jeg ikke hvor oljefilteret sitter? Haster litt siden bilen står på bukk! Anyone?!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconafrelst Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 det er ikke bare at d skal skiftes innsats i det filteret da? men du har vel handlet nytt, kan vel se hvordan d ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Har en Vectra 1,8 99 modell.Oppdaget det er ikke var den gamle typen oljefilter. Oljefilteret mitt er bare et filter uten den kuppelen rundt, hvis dere skjønner:P Pleide alltid å sitte under bilen ved høyre front hjul. Nå aner jeg ikke hvor oljefilteret sitter? Haster litt siden bilen står på bukk! Anyone?!!! olje filteret står i fremkant på motor inni en kuppel :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg