Gå til innhold

Streetmeet i kragerø lørdag 11 Oktober

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Kom fra kragerø nå. kjørte blålilla 242. greit oppmøte, 30 biler på det meste?! masse børning og show. hørte at det var noe racing tidligere på kvelden men jeg kom ikke før rundt ti...kjørt 45 mil til sammen......gøy og få til streetmeet andre steder enn oslo område....(og larvik da) brukte forresten rundt 1.6 på mila:D

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Streetmeet i kragerø var morro det... var 37-38 biler på det meste... fikk lagt masse gummi, blei en del pressing osv =) sånt er bare morro...

 

tror forresten jeg må bytte dekk bak i morra *se bilde* =)

gnistra fint på slutten når jeg spant rundt osv... =)

 

126_2609.JPG

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Den tråsykkeldimensjonen der hadde selv gressklippern min klart å få til å børne med.

 

tråsykkel dimensjon? tja... 215 ekke akkurat bredt... men funker... og de fleste biler slepper da... men var ikke det jeg skulle fram til med den posten min... ville bare vise at det gikk hardt utover dekka mine =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. da var det overstått.. er ganske fornøyd jeg... er endel gummi igjen på asfalten i lille kragerø nå.. og den stakkars hondan har fått kjørt seg skikkelig.. hehe ;D var rått når jeg så i speilet bakover.. og kunne ikke se enden på kolonna.. sånt liker vi.. *glede seg til neste streetmeet*

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Dr_S og Tommy405gtx lærte så mye av det politiet i kragerø sa når han holdt lisensene dems i hånden......

 

Det var bra oppmøte. Tror ikke foreldra til Rad3on er så glade når de ser hvor lite gummi det er på dekkene....

 

Håper det gjentar seg mot varmere tider neste år:cool:

 

 

Weeeeee.....

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt skuffet kanskje. Hadde vel litt større forhåpninger til oppmøte og slikt. Kan hende jeg bare er gretten fordi jeg er beemerløs:rolleyes: Følte nå det var litt mer "orden" i larvik, men gøy alikevel. Og Azzido: Fikk du sjekket trynet på han i Mazdan som holdt på å kjøre ut i veien når du kom forbi i ååå...50km/t eller noe, når vi stod på kjøpesenteret? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Det hadde ikke gått halvparten så hardt utover dekka hvis du hadde satt opp cambervinkel som passer med gatekjøring, men du har vel gjort den samme tabben som alle andre som skamsenker de bilene der, dere bruker de jo stort sett kun på veien, da er det greit med en så nøytral cambervinkel som mulig, fører til jevnere slitasje av dekk også.

 

ja er bmw vettu... alltid feil camber der når man senker...

 

og bullit... hilste ikke på snuta på den bilen i det krysset... men de fikk seg nok et lite sjokk... kom fort forbi der gitt =) hehe var vel 50km/t * 3-4 ganger eller no der =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ProXimO

Azzido-325i:

 

Så du knipsa som en helt med fotokammera/digitalkammen din, når får vi se bildene?`

 

rart med det...på veien hjem fra møte i kragerø,så jeg lå jeg bredt i alle svinger...

:cool:

 

bilder osv her: http://spaca.nu/azzido

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår