Gå til innhold

Grimmi`s: Omega b arbeidsbilen. Ny bil.

Ranger emnet


Grimmi

Anbefalte innlegg

Ett par bilder av bilen jeg aldri skulle kjøpe.Skulle jo ha diesel og stv. Men måtte ha bil og er storfornøyd med denne. Er montert eibach senkesett og røde koni. Svarte linselykter hadde jeg. Men var en feil med den ene, så ny kommer etter påske. Felgene som blir kalt 18" kapsler funker for meg. Siden det er arbeidsbil :) Skal montere ei leppe av noen slag. Lage meg en selv tenker jeg. Ellers så blir det vel kanskje turbo motor. Skal få en skikkelig polering når dekksesongen er over.

 

DSC00401.jpg

 

DSC00399.jpg

Endret av Grimmi

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var i tvil før jeg kjøpe dem. Men synes dem faktisk passer bilen. Hehe.. Er lei kant felg :) Men sku vært space litt bak. er 8,5x18" med et 38 nå.. Må ha 2,5 cm spacer. Blir nok let ja. Hente dele bil i tyskland når jeg har solgt båten:)

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par bilder av bilen jeg aldri skulle kjøpe.Skulle jo ha diesel og stv. Men måtte ha bil og er storfornøyd med denne. Er montert eibach senkesett og røde koni. Svarte linselykter hadde jeg. Men var en feil med den ene, så ny kommer etter påske. Felgene som blir kalt 18" kapsler funker for meg. Siden det er arbeidsbil :) Skal montere ei leppe av noen slag. Lage meg en selv tenker jeg. Ellers så blir det vel kanskje turbo motor. Skal få en skikkelig polering når dekksesongen er over.

 

Kjipt med høydejusteringa på høyre lykta ass.. håper du får nye snart! Blir bra når vi får smelt de på :)

 

Visst er det 18" kapsler, men faen som de passer på bilen!

 

Kanskje turbomotor?? :hvaskjera

Du har ikke noe valg! c20let må kjøpes inn fort som faen :D :thanks

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i tvil før jeg kjøpe dem. Men synes dem faktisk passer bilen. Hehe.. Er lei kant felg :) Men sku vært space litt bak. er 8,5x18" med et 38 nå.. Må ha 2,5 cm spacer. Blir nok let ja. Hente dele bil i tyskland når jeg har solgt båten:)

 

Da sier vi 30mm spacere bak, også selger du båten i løpet av påska sånn at vi kan hente turbomotor ;)

Må jo sparke deg litt i ræva for at noe skal skje!! :deng

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er ikke kjappest av meg :) Men blir vel motor ja. Men nå drar jeg på fjellet!! God påskeferie :)

 

Kødder du ikke? En grunn for at jeg kaller deg lynvingen :D

 

Kos deg på påsketur til fjellet! Håper de nye foringene i bærearmene foran er bra, og at vi huska å sette på plass alle boltene :drive2

 

:ahahahhaha:

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med foringer. Men har jo den fine skrapelyden foran nå :( Men er vel stein i bremsene. Får se på det i morra når jeg henter bilen. Bruker jo ikke omega`n på langtur. Da er det primera`n :) Ellers så blir det forstillingskontroll til tirsdagen. Skal ta den etter at jeg er ferdig på jobb. Og det kommer folk og skal se på båten. Så da blir det vel kanskje motor :)

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med foringer. Men har jo den fine skrapelyden foran nå :( Men er vel stein i bremsene. Får se på det i morra når jeg henter bilen. Bruker jo ikke omega`n på langtur. Da er det primera`n :) Ellers så blir det forstillingskontroll til tirsdagen. Skal ta den etter at jeg er ferdig på jobb. Og det kommer folk og skal se på båten. Så da blir det vel kanskje motor :)

 

Får håpe du får solgt vannvidunderet da! Mye bedre å bruke de penga på noe fornuftig :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta litt bedre bilder av bilen...:)

 

Kommer kommer. Må bare få tid. Jobb jobb jobb jobb!!! Hater dekk!! Men blir penger. Og penger blir det mere ting til bil av ;)

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kommer. Må bare få tid. Jobb jobb jobb jobb!!! Hater dekk!! Men blir penger. Og penger blir det mere ting til bil av ;)

 

Herregud, nå må du slutte med dissa dekka dine ;)

Selg båten og kjøpe LET!! :phatyo

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp båten du da :) Litt tidlig å selge båt enda. Par uker til så :) Må du slutte og mase. Så kjører jeg deg langt oppi dalen nesten gang du skal hjem ;) Hehe

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp båten du da :) Litt tidlig å selge båt enda. Par uker til så :) Må du slutte og mase. Så kjører jeg deg langt oppi dalen nesten gang du skal hjem ;) Hehe

 

Jeg bor jo nesten i dalen jeg da ;)

Nedre Jondalen kaller jeg det!

Aldri for tidlig å selge båt.. tenkte forresten jeg skulle låne støpeformene dine og lage meg en skuter snart, hvis det er greit?? :thanks

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedre jondalen du.. Har klikka for deg :) Hehe.. Ja bare og låne formene :) Så kan vi cruise rundt på vannet. Og gi faen i alt som har med bil og gjøre.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår