Aeomholt Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Noen som har et tips til hvordan få til en grei odb2 kodeleser til 1996 volvo 940? Er det noen programvare ute som man kan bruke sammen med en enkel kabel og pc eller tips om en billig og funksjonell scanner? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 har sett de få som er der, men lurte på om det finnes f.eks software til volvo som kan brukes på pc kun med en kabel til bilen Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 har sett de få som er der, men lurte på om det finnes f.eks software til volvo som kan brukes på pc kun med en kabel til bilen Ja, jeg har det. Har aldri fått testet det pga. det er 9-pin D sub konnektor, og jeg har bare USB på min maskin. Det er en kabel og programvare. Passer kun til Volvo med OBD-II. Leser av airbag, abs, og motor. Kjøpte det på QXL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ja, jeg har det. Har aldri fått testet det pga. det er 9-pin D sub konnektor, og jeg har bare USB på min maskin. Det er en kabel og programvare. Passer kun til Volvo med OBD-II.Leser av airbag, abs, og motor. Kjøpte det på QXL. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315699&view=detailed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg