Kriss Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Jeg har hørt litt rundt, og det sies at det ikke er lov til og sveise bur selv?vet noen her noe om dette? Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Buret kan du sveise selv, men det skal være skikkelig sveiset da. Å for guds skyld, ikke slurv med det. Det er den viktigste sikkerheten du har. Sett nok av bur som har kolapset i rundvelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 det skulle værra lov det.. men det det må følge alle regelene og krav til bilsport.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 sveis selv.. bare få helsveist det.. mange tullinger med møkkabur rundt om kring, nesten så jeg håper dem taker så dem skjønner at man skal være nøye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Er bare å sveise i vei det... Bare å passe på at du har riktig dim på rør å at du får sveisa ordentlig rundt hele... (Lag det etter boka) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Noen som kan forklare lett hvor buret skal sveises fast io bilen hen? Dempertårna bak og fremme på bilen ved føttene. Men er det noen spesifikke plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Noen som kan forklare lett hvor buret skal sveises fast io bilen hen? Dempertårna bak og fremme på bilen ved føttene. Men er det noen spesifikke plasser? trur det er så og si valgfritt til bilcross, bare ikke helt tårn bak og så langt forrover ved beina som mulig.. om det er gatebil så er reglene litt strengere trur jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 trur det er så og si valgfritt til bilcross, bare ikke helt tårn bak og så langt forrover ved beina som mulig.. om det er gatebil så er reglene litt strengere trur jeg.. Helt tårn bak? Hva mener dù? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 blei litt feil gitt, hadde først tenk å skrive no annet og glemte å ta bort alt gitt.. men bur må mest mulig mot karossen.. hovedbøyle må mest oppat taket og mest mot siden, samme med framover-streverene mest mot siden og oppat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 blei litt feil gitt, hadde først tenk å skrive no annet og glemte å ta bort alt gitt.. men bur må mest mulig mot karossen.. hovedbøyle må mest oppat taket og mest mot siden, samme med framover-streverene mest mot siden og oppat så hvor i karossen jeg sveiser greiene fast er ikke det viktigste. Bare at buret dekker hver kant av bilen!? Hvor kan jeg evt. kjøpe rør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 bare det er i gulvet så går det.. og så må man ha ei plate på 12X12cm og 3mm tykk i bånn av buret.. pluss da burplata Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Lurer på hvor jeg skal får tak i plater og rør.. Har sjekke litt rundt i Tromsø, men er liksom ingen som selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 bare det er i gulvet så går det.. og så må man ha ei plate på 12X12cm og 3mm tykk i bånn av buret.. pluss da burplata Burplater i bun der buret festes fatter jeg. Men hva mener du i tillegg til burplata? Hva slags anna burplate`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 på selve røret er det ei lita plate på,som røret er sveiset på.. så har man ei plate på 12X12 i bunn, som er helsveiset til gulvet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 så altså to plater liksom ved hver tilkobling til karossen da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg