Gå til innhold

Kriss

Bruker
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kriss

  • Bursdag 11/05/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Rc. og BIL :D
  • Modell (eks S4)
    E30
  • Biltype (eks Audi)
    Bmw
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    Lærling
  • Motor (eks 1.6)
    325i
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Porta topp, hølva topp, kvass kam, effektanlegg og Åpent sportsfilter
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    kløfta

Kriss's Achievements

  1. Kriss

    hvor finne tank?

    Jeg har en dohc tank med armatur, men den tanken er bulket så viss det ikke går ann og ta ut armaturet tror jeg ikke den er noe for deg. Men den fungerer helt fint og viser riktig.
  2. Jeg har aldri hørt om at det er noen retur "plugg" på dohc, så tror nok du må sveise om bunnpanna. Lykke til videre med prosjektet :)
  3. Driver og skal bygge ist nå og skal ha litt større dyser, og lurer på hvor mange cc di orginale sierra is dysene er, og hvor store 4x4 cossie dyser er.. Og hva som egentlig er best, og billigst, tillegssprut eller større dyser? Håper på rask og seriøs respons
  4. Har en 1988 volvo 740gle, motor b230E (automat). Har problemer med at den stopper bare helt plutslig, noen ganger kan den gå i 10 min og andre ganger 5sec, og uansett hvor mye gass man har stopper den, men starter som regel igjen med en gang, og stopper igjen. Den fusker ikke eller noe bare stopper med en gang. Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Håper på rask respons, haster egentlig:P hehe.
  5. Fikk en turteller med "innebygd" shiftlight, og jeg skjønner ikke hvordan dette kan kobles...for det er kunn 2 farger på ledningene...hvit og hvit med svart strek, og det er tilsammen 4 ledninger, 2 er i samme ledning(samme som høytaler ledning) og de 2 andre er separate... autogauge by automester står det i midtien, og helt nederst i kanten står det 2302, og helt til venstre i kanten står det 3865-02, og helt øverst står det autometer products inc... Håper noen har noe peiling på dette...og viss man bare prøver seg fram, kan man ødlegge noe da? Håper på hjelp.....!
  6. Jeg lurte på åssen modell de gamle toyota carinaene med bakhjulsdrift er og om noen skal selge noen?har sett på autodb men finner ingen :( syntes de er drit kule og håper kansje og få skaffa meg en;)
  7. Kriss

    Hvilken motor

    jeg for min del har ikke hørt noe dritt om v6`ern, men bensinforbruk kan nok bli litt ja...men eller er det nok en bra motor...men dohc er isåfall bedre en ohc syntes jeg da...holder meg til den jeg..:)
  8. Kriss

    Hvilken motor

    jeg skjønner ikke hva alle sier at ohc er bedre en dohc...dohc`en er jo mye sterkere og går bedre en ohc, det eneste som er negativt er at toppen for går, men det er ikke noe problem om man bruker hue og lar den bli varm før man herjer,har hatt både dohc og ohc, og gjett hvem bil det blei mest motor skruing på,ohc.og dohc`en bruker mindre bensin og går MYE penere og tikker ikke en dritt i forhold til ohc. Så det er min mening isåfall at dohc er bedre en ohc.
  9. Kjøpte meg en sierra doch og den når ikke drifts tempratur...så da blir det heller ikke varmt inni...men når den står på tomgang en stund når den vanlig tempratur...hva tror dere at det kan være?kan det hende at termostaten er åpen hele tia?eller at det ikke er termostat i det hele tatt? Og forresten, er det noen som har en speedometer wire til overs?:P
  10. jeg la merke til at tidligere har viftereima/dynamoreima vært byttet ganske mange ganger føler jeg da..tror den har blitt bytta 3-4 ganger viss ikke mer...og jeg så at mens motorn går så "kaster" liksom reimhjulet på veiva, og vannpumpa..ser ut som de er skeive, kan det ha en sammen heng at siden de er skjeve må den byttes ofte?og kansje lager den lyden... (regreima er forresten nettopp byttet på den, men åssen får den vært for stram?er det ikke "selv stramming" på den?) Takk for svar sålangt..:)
  11. Nei..hehe...det er det i allefall ikke...håper noen veit hva dette er, eller hva som hjelper for og få det bort...er egentlig jævlig irriterende...høres ganske dumt ut også...
  12. Bare lurer på om det er noen her som har peiling på golf, og kansje kan hjelpe meg med hva den hvinelyden er?den følger turtallet,akuratt som om det er et reimhjul eller noe som det "skriker" i...virker også litt som om det "stjeler" litt effekt..håper virkelig noen kan hjelpe meg...
  13. Har en golf turbomanifoil liggende, og lurer på om alle golf 2 toppene er like...
  14. Kriss

    Rådebank!!!?

    Kjørte litt hardt på motorveien fra strømmen, lå vell ikke mye undre 4rpm på det minste, så tok vi et skikkelig drag på slutten og var vell oppe i 200 tenker jeg..så kjørte vi av motorveien og kjørte rolig i 2-4min og parkerte bilen...når vi skulle dra hjem igjen 1 time senere tenker jeg..begynte det og kakle ganske bra i den da vi hadde kjørt 3-4min...så vi kjørte kansje 8km sånn...(måtte komme oss hjem med bilen)og den kakler ved 2000-3500rpm og når man gasser på...litt innimellom på tomgang...ellers går den normalt..og oljelampa slokker med en gang den har starta
  15. Kriss

    Rådebank!!!?

    Jeg og en kammerat var ute og testa bilen litt her om dagen...og etter litt hard kjøring en stund parkerte vi bilen...(ikke rett etter hard kjøring) så en time senere ca skulle vi kjøre hjemmover, så etter 2-3 min begynte det og kakle skikkelig i motoren...rundt 2000rpm, og når man ga på...hva kan det være??og viss det er rådebank, er det mye jobb og ordne??? Håper på rask respons :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår