vest_racing Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Blir bra dette du... :D Må vel være litt vansklig og ta slikt over telefon og få alt riktig, hvis du allerede har begynt nå med innfestingen forran? Var bare det at vi skulle bruke org fester til dempere framme..:) Da blir det litt enklere ang bygging av dempere. Så festene står der dem gjør orginalt på rx`n nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Åja, men da er jeg med. Ser utrolige bra ut di nye der, tror ikke du kommer å bli skuffet da du kommer inn i første svingen :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Åja, men da er jeg med. Ser utrolige bra ut di nye der, tror ikke du kommer å bli skuffet da du kommer inn i første svingen :) Det vil jo tiden vise...:P Men vil nok teste litt før eg satser alt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe... Ja for all del, lurt det :) Jeg er ikke fornøyd med bærekuler å hvordan ting er på Proben, og da jeg så det der så tenkte jeg, fy fan... etter jeg er ferdig med motor på min skal jeg bygge om sånn som dette... hehe Tror det blir veldig bra resultat, lykke til ! Følger med videre så få ut fingern :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe... Ja for all del, lurt det :) Jeg er ikke fornøyd med bærekuler å hvordan ting er på Proben, og da jeg så det der så tenkte jeg, fy fan... etter jeg er ferdig med motor på min skal jeg bygge om sånn som dette... hehe Tror det blir veldig bra resultat, lykke til ! Følger med videre så få ut fingern :D Ja får håpe det blir bra..:) Få fingeren ut ja, hehe Måjobbe litt også, ellers kommer eg ingen vei...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Da hadde endeling dem som skal bygge cooleren fått coren min, ventet i 7 uker nå... Type STOOR...:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Fikk litt nytt verktøy idag.. :D Godt å ha litt hjelp til å bære.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 fader det er digg pakke og åpne hehe, deilig med nytt verktøy da:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 serris har du rana en bank eller? koster jo noen kroner det stor settet der da. får jeg lov å tippe opp mot 30k??? muligens høyere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 hehe..:angelsmili: Settet koster rundt 45k pluss mva ordnær pris, men er jo ingen som betaler det.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg har gått igjennom hele prosjektet ditt nå, men har ikke orka å lese :P er det driftebil det blir? det der tror jeg er noe av det sykeste prosjektet jeg har sett! bare synd at ikke den kommer på veien :( -Anders Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg har gått igjennom hele prosjektet ditt nå, men har ikke orka å lese :Per det driftebil det blir? det der tror jeg er noe av det sykeste prosjektet jeg har sett! bare synd at ikke den kommer på veien :( -Anders Er noe dritt at en ikke får regga den..:bambam: For å si det sånn så blir det en bruksbil på banen...:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 ka jo lode på bane også da .hehehe Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Her er noen motor bilder..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Pent :D er det kromma eller polert? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg