vest_racing Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Et par bilder etter gammelt... :D Satt i girkassa og diffen idag.. Måtte demontere hele clucthen for å få av utløserlageret, var en merkelig patent.. Var ikke som på den org clucthen, men er heldigvis bare å trykke den på så går den i lås.. :D Har også sendt en liten dele bestilling... Bestilt: 1 Stk bensinpumpe dragrace, for å mate surge tanken... :D Et sett med willwood pedaler..:D En stk ca 45L fuelcell..:D Masse slanger av div diameter..:D I tilleg ligger det deler på Gardermoen til fortolling: 2 Stk bensin pumper som skal mate dysene..:D Og en stk Tial 60mm wastegate til å holde styr på turbo trykket..:D Er svart den eg har kjøpt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Er også interresert i en tannstang fra volvo 240.. Tror eg skal klare å tilpasse den til bilen.. Helst med kort styring, men det er ikke noe must.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 har tannstang jeg.. uten servo da.. :) Begynner å bli gromt det her nå... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 har tannstang jeg.. uten servo da.. :) Begynner å bli gromt det her nå... Takk for det..:thumb Tannstanga på volvo ligger liksom forran hjula framme? Litt dumt forklart, men må være det fort at styringa skal bli riktig..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Foran hjulene? Den ligger foran traversen ja.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Jeg har komplett med servo, pumpe og tank Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Foran hjulene? Den ligger foran traversen ja.. :) Tenkte liksom på at styre kulene er festet framme på navet, og ikke bak.. Må være sånn at når du vrir på styret, så må tannstanga bevege seg motsatt...:deng Litt dårlig å forklare ja.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Jeg har komplett med servo, pumpe og tank Mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 jeg ser det florerer en del cash rundt detta prosjektet så hvrfor ikke en 240 tannstang fra sellholm med kort styring og servo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 jeg ser det florerer en del cash rundt detta prosjektet så hvrfor ikke en 240 tannstang fra sellholm med kort styring og servo? Blir nok det.. Men eg vil være sikker på at eg får det til å passe først..:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 fremgang:) venter enda i spenning. hatt en litn pause? hehe. En ting jeg lurer litt på, hvordan trykk skall du egentlig kjøre? peiling? hehe. Har du bilen klar til 31mai? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 fremgang:) venter enda i spenning. hatt en litn pause? hehe. En ting jeg lurer litt på, hvordan trykk skall du egentlig kjøre? peiling? hehe. Har du bilen klar til 31mai? :p Hatt en liten stopp i prosjektet ja..:wonder: Bilen blir nok ikke klar med det første..:knock: Vis det er turbo trykket du tenker på så er det 30psi++ el 2bar++:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Da kom det noen deler fra 034 Motorsport i posten idag.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Var en tur innom garasjen å tok et par bilder, bare for å vise ståa akkurat nå.. Satse på at eg gidder å gjør litt i morra.. Skulle fått tilpasset skjermene framme, blir endel kutting og sliping for å få dem til å passe.. Må også få laget noen fester til defuseren bak... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 noen oppdateringer snart :)? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg