vest_racing Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har sveisa litt meir idag, veldig tid krevende.. Reagere som bare f, pga av to plater som er limt sammen i torpedoveggen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Update.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 ja koker mye kitt selv for tada. sømsveiser karrossen på volvon. lukter ræv av det stoffet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Rx`n har jo fått litt besøk i garasjen også, får vel legge ut noen bilder av besøket også... Har fått gjort litt idag og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 ser bra ut dette her =) HAHA det grønne dyret skulle jeg kjøpe for lenge sia ,,, Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 ser bra ut dette her =) HAHA det grønne dyret skulle jeg kjøpe for lenge sia ,,, Takk takk.. Kan sikkert få kjøpe det nå også...:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 aaah... fik besøk av en s13 i verkstedet mitt rett utpå nyåret jeg også :) den har nå fått en "litn" t3t4 og litt anet snacks :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Utrolig rått prosjekt det her.. :D Du kan det du holder på med ihvertfall, det skal du ha.. Gjort dette mange ganger før..? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Utrolig rått prosjekt det her.. :D Du kan det du holder på med ihvertfall, det skal du ha.. Gjort dette mange ganger før..? :p Takk for det.. Er første bilen eg bygger dette, satse på at det ikke blir den siste...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 selge en av di orginale olje kjølerene? store er dem? send pm Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Her om dagen leste jeg denne, samt et par engelskspråklige prosjekttråder om din og en annen norrbagga sin bil. Utrolig interessant. Og for å sitere en erfaren wankelmann med snurrebart(!) så er dette "et av de mer gjennomtenkte prosjektene jeg har sett". Er ikke det moro å høre? :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 selge en av di orginale olje kjølerene? store er dem? send pm Dem er desverre solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Her om dagen leste jeg denne, samt et par engelskspråklige prosjekttråder om din og en annen norrbagga sin bil. Utrolig interessant. Og for å sitere en erfaren wankelmann med snurrebart(!) så er dette "et av de mer gjennomtenkte prosjektene jeg har sett". Er ikke det moro å høre? :thumb Det var jo veldig hyggelig å høre..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Gårsdagens oppdatering!! Da var det klart for dagen update, blir en stund til neste da eg reiser på jobb i morra.. Men hjulbuer bak er festet for godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Her er et bilde av fargen eg skal ha på bilen.. Er litt lysere... Må ha en farge som lyser opp, sånn at folk vet at dem må passe seg litt ute på banen..:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg