Gå til innhold

volvo c70 99 mod

Ranger emnet


ehn1711

Anbefalte innlegg

heisann noen som vet om man får hva klare front lykter med xneon lys vil koste ? har en 2.0 lt motor, hvor mye er det mulig å ta ut av disse før mann må oppgrsadere innmaten på maskinen ? hvor mye er det mulig å hente ut med chip , filter og eksos ? får mnn noe ekstra hk ved å bytte cam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bytter turbo til 16/18/19T, åpent filter, 3" eksos og programvare fra Autotech får du ca 300Hk uten å gjøre noe med innmaten i maskinisten. Du kan også med fordel bytte til 850GLT kammer, men da vil du flytte registeret en del opp. Klarglasslyketer koster vel rundt 7000,- om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel 13G som sitter på den. Tror den rekker til ca 220Hk. Ble enorm forskjell når jeg byttet til 16T på min 2.0LT til tross for samme ladetrykket. (0,8bar)

Tror forskjellen ligger i motorstyringssystemet, gassspjeld, innsug osv. Skille ligger vel i mellom 98-99 en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger jeg "bare" turbo, åpent filter og 3" eksos for å få 300 hester ut av motoren min (B5204T4 2.0lt 180hk)

 

holder dyser, drivverk (aut) igjen? bir vel et helvettes dreiemoment sammenlignet med de 260nm eller hva som var orginalt...

 

Har du 4 stegs adaptiv kassa? AW50-42 LE? I såfall er det samme kasse som i 99 mod R AWD, og da er det bare vedlikeholdet av kassa du skal være nøye med :)

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
19" med 215/35 dekk burde gå bra om du har riktig innpress på felgene.

 

 

Jeg har 235/35 19 på 8,5" felg med et35 det går akkurat uten å ta borti noen plasser.

 

/Arne

___________________________________

V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil

C70 T5 1998 sommebil

264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt

264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår