cdflame Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Heisann. Har fått tilbud om å kjøpe disse felgene 7,5X17. Noen som vet om de blir for store på en ancona b som er senket 40mm. tenkte da med 205 -40 dekk. Vil dekka ta borti hjulbuene? Har ikke mulighet for å teste de før kjøp Veldig gromme felger synes jeg Noen som har testet noe tilvarende størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Har sett flere asconaer m slike hjul,kler bilen meget godt,kommer vel litt ann på inpress på felgen tenker jeg er sikkert noen her med erfaring med hva som funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconafrelst Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 kommer helt ann på innpresset på felgene, kjørte selv med 7,5X17 på min ascona, med 215/40/17 gikk helt fint, bilen var også senket å den gikk ikke nedi i det hele tatt, mener på at innpresset på de felgen var et35. vis du vet om noen som er på jakt etter slike felger bare med 5x100 boltsirkel så har jeg et sett som er brenn nye, kjøpte feil, ny prisen var 13000 i tyskland, men de blir solgt nå for 6000. felgene er 9x17 husker ikke helt innpresset men kan sjekkes opp i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cdflame Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har sjekka opp innpresset og det er visst nok ET20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconafrelst Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 da tror jeg du kan glemme å sette disse felgene på bilen, da vil disse bygge 15mm for langt ut å vil ta rett i skjermen.. synd d da, de felgene er kjempetøffe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cdflame Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 crap! tror jaggu jeg får valse skjermene litt da. blitt forelska i disse jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ohavardj Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 får du de satt på så legg ut bilder! snask! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg