theopelking Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 heei tenker litt på bilen her, http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1446135;username= Hva tror dere denj er verd? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 den der ser fin ut. men hadde gått 300 da begynner det å bli langt : P men jeg vet ikke hvor mye de er verdt da. 20lapper kanskje. Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 jau,kikka på at det hadd gått langt jeg og jah,han som har bila,sa at det ikke var noe ulyder el noe da men,hvor mye ligger en mindre gått gti motor på isåfall da? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 vill tippe ca 20- 25 000 jeg.. har gått et stykke pluss at det er 4 dørs. pleier å ligge litt under 3 dørs utgavene...men den hadde endel utstyr da. sentrallås, skinnseter, soltak, servo. alt det trekker prisen litt opp Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 okey,men tåler vell litt gti motorene å kansje?mulig å skaffe noe som har gått mindre å sikkert å hiv i Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Methras Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 GTI motorene har som regel fått en del grisebank. Mange unge gutter som rævkjører dem noe så sykt. Men det er klart at man kan finne en som ikke gått så mye om man har flaks. Siter Det er aldri for sent å lære! ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 jau,spørs det jah hehe,men er ikke så farli heller da,bare det funker så Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Min 16v-motor har gått 331k km og ingen som helst problemer med den. Kommer ikke så mye an på km-stand, heller hvordan de er behandlet/kjørt. Min er riktignok kjørt av eldre folk i flere år. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 okey,skjønner=),får ta en titt før et evnt kjøp først,va ingen ulyder eller noe heller så,men noe spesielle kjennetegn,el typiske sliteting som dem motoran,som jeg kan sjekke a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 å noen her som vet hvor mange cm en golf er på sia,har nånn sideskjørt liggans e sku sjekka om dem va lang nok shu Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 han villa ha rundt 20t for denj,fikk denj for 17 uten felgene for det har jeg,fikk med cd spiller,sub å forsterker til denne prisen å,ny front med ny lakk å,er det verd det eller? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 han villa ha rundt 20t for denj,fikk denj for 17 uten felgene for det har jeg,fikk med cd spiller,sub å forsterker til denne prisen å,ny front med ny lakk å,er det verd det eller? Go for it :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 tru det blir kjøp te uka jah=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg