Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Spant en liten running i dag, og når jeg parkerte like etter, så var servoen litt "hakkete", men det var bra igjen etter jeg hadde fått nedpå en hamburger.. Noen som har en ide til hva som kan ha sjedd? Kan det ha noe med det at det var en vannslange over toppen som sprakk, kanskje vann på reimen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Vann på reima kan gi hakkete styring ja.. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Kubbikkåre Vann på reima kan gi hakkete styring ja.. Kom på det mens jeg skrev, hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg