Gå til innhold

Hvor selges dette innsuget?

Ranger emnet


raggar-racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stående solex med liggende filter......

 

Mulig det, men se litt nærmere på det så ser du overgangen mellom aluminiumen og det svarte (forgasserne). Demontér det svarte og du sitter igjen med et smekkert innsug for to horisontale variabel venturi-gassere.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til penta har man kun enkel stående solex 2*enkel stående solex og 2*dobbel liggende solex/weber,meget mulig at strømberg passer på de insuga ...

Finnest fler som lager innsug til b21/23 for 2enkle stromberg

Både av insprut manifoli og vanlig gasser manifoli .. evt oxo av vanlig svartstål.

 

Og hvor selges disse som som blir sveis om, eller ny produsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ta et søk på youtube etter daniel wahl så skal du se bobble med volvo motor som går bra .....

 

 

hmm.. dette så litt spesielt ut. Volvo motor i ei boble. Noe sier meg at dette må bli skikkelig "slegge"

 

men noe annet sier meg at den vil dra godt :)

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vinkler, dimensjoner osv. veldig viktig når jeg skal lage et sånt innsug? Sveising osv. er ikke noe problem, det gjør jeg selv, men er litt skeptisk ang utforming osv., har ikke så veldig peiling på hvordan et innsug til dette formålet burde være formet!?

 

Noen som har tegninger etc.?

 

Det som er laget med "svart stål" som du kaller det, er det ikke litt dålig "flow"? Vært en ide og laget det dobbelt så stort?

 

Takker for alle innspill folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vinkler, dimensjoner osv. veldig viktig når jeg skal lage et sånt innsug? Sveising osv. er ikke noe problem, det gjør jeg selv, men er litt skeptisk ang utforming osv., har ikke så veldig peiling på hvordan et innsug til dette formålet burde være formet!?

 

Noen som har tegninger etc.?

 

Det som er laget med "svart stål" som du kaller det, er det ikke litt dålig "flow"? Vært en ide og laget det dobbelt så stort?

 

Takker for alle innspill folkens :)

 

Hvor mye effekt skal du ha? Hva skal du bruke motoren til?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel finnest jo fler måter å få et greit rør på da hvis du skal gjøre d selv. feks som som d svart stål røret , eller du kan skjere av rørene slik at de danner en form som en bukse hvis du skjønner hva jeg mener. sån at du får et rør inn til gasser og et rør til vært innsug port,en gasser til 1-2 og en til 2-3.Alt som sveises kan jo også slipest.Du tar en innsugs pakning til topp og gasser og tegener av på ei 8mm plate som du skjærer ut me plassma el CNC el what ever.Der etter er d kun kapping og sveising og sliping som står igjen

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår