T-TIC Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 bare lurer på om de av dere her som har montert add on leppene på frontfanger.. har dere hatt no problemer ved monteringen? skulle montere mine på onsdagen og fikk de ikke til og passe.. de sprikte ut på sidene til fanger og de så ikke ut... er det noen som har bilde av monteringa av listene... på forhånd takk mvh. T-TIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 jeg har den originale monteringsanvisningen.. serveren dem ligger på, er desverre nede nå. Men når den kommer opp, ligger filene på http://www.fagertun.org ! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jeg har den originale monteringsanvisningen til hele kittet på datan på et adobe dokumenet men veit ikke åssen jeg får de frem her:( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg