Burny Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Skjer med panseret a? Det så jo bare helt mongo ut, går jo såvidt over lyktene. Hva er da vitsen med "bad look" ? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 står i stil med det under panseret. er ikkeno poeng å ha en front som sier "se jeg har 1000hk" når det knapt er 100... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 står i stil med det under panseret. er ikkeno poeng å ha en front som sier "se jeg har 1000hk" når det knapt er 100... Du, er faktisk 101hk! Bare se i vognkortet! Og kanskje 103-104 med powerfilter:D Men jaja, smak og behag! Nice farge på bilen iallefall da! Ble det helakkering tilslutt? Så jævli strøken ut i lakken Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 nei, ble bare fangere, panser, tak og bakluke. noen som vet om man får antenne til radioen som kan limes på ruta el. lignende? da den på taket nå er borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 har jeg 101hk? Steike! jeg trudde jeg bare hadde 100! :P hvilken emblemfrigrill har du? 3 eller 2 "riller" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 2 riller. denne: TMTuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 har jeg 101hk? Steike! jeg trudde jeg bare hadde 100! :P hvilken emblemfrigrill har du? 3 eller 2 "riller" ? Ja, hvis du tar emblemfri grill med 2 riller så får du 2hk mer enn med 3 riller også:D For da får den mer luft:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 STEIKE _DET_ skal jeg huske på når jeg legger inn bestillingen, ikke fordi at 2 riller ser mere golf4 ut, men pga klistermerkehestekrefer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 :D derfor den går så fort i nedoverbakker ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teeexy Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 også fant jeg ny eksos til bilen fra supersprint: Har du fått på eksosanlegget på bilen? Har selv vurdert denne typen fra supersprint, og tenkte jeg kunne høre med noen som allerede har det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ja har fått det på. fin lyd i den. og den bråker langt ifra så mye som den forrige jeg hadde. nå kan man endelig holde en samtale i bilen mens man kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ser ikke hva som er feil med den bad-look'en der jeg. Så bra ut syns jeg. I stedet for den ultrakantete vinkeljernstandarden. Så litt golf 4 ut egentlig lyktene nå med den bad-look'en. :happyhappy: Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofferrr Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Vet ikke om det er andre som har lagt merke til det og det er ikke for å rakke ned på bilen din, for så langt jeg kan se så har du a brukt litt på den siden du kjøpte den. Baken suns jeg begynner å komme seg, kanskje vurdere å sveise en leppe over baklyktene, Om du ikke har sett dette før, så er det verdt å ta en titt, bilen blir helt vill med dette. men jeg vet ikke helt hva det er med fronten din, kan lissom ikke si jeg kjenner igjen den gode golf formen. Er noe som ikke helt stemmer. Nå er ikke jeg så glad i rs fanger, men det er jo smak å behag. Men var ikke det jeg egentlig tenkte på, var heller den bad looken og overgangen til grillen. Mulig det bare er dårlig vinkel på bildet. Har forresten gti motor til salgs for 9.000 ferdig satt inn=) Du trenger litt mer under panseret!! Husk at det er det indre som teller. Utseende er bare et bonus! Siter .-.Golf 3 Gti 16v -93 .-.Corsa 1,3Gt -87 .-.Corsa 1,4i -90 Projekt .-.Kadett 1,2 -75 Projekt .-.Kadett Gsi -? *Solgt .-.Golf 4 1,6 -98 *Solgt.-.Golf 2 1,6 -89 *Solgt .-.Sierra 2,0 -90 *Solgt .-.Scorpio 2,8 -?*slgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 tenkte på å sveise over baklyktene. men slik jeg så det så lå baklyktene og bakluka for gjevnt til at det kunne gå. ellers så hadde jeg nok gjort det.. kan evt. sette på øyelokk for baklyktene. når det gjelder fronten så er jeg ikke helt sikker selv. er noe som ikke stemmer. Har lyst til å cleane originalfangere jeg har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teeexy Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 ja har fått det på. fin lyd i den. og den bråker langt ifra så mye som den forrige jeg hadde. nå kan man endelig holde en samtale i bilen mens man kjører. Det er bra, skal bestille selv .. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg